Ik teken van alles hoor, en ik probeerde eerst een wat algemener topic te uploaden maar toen waren alle afbeeldingen te groot
en ik had de energie niet om ze allemaal te verkleinen en opnieuw te uploaden, dus hier alleen de paardjes 
Sommigen zijn erg oud hoor, volgens mij stammen sommigen nog uit 2005 of 2006 (wauw, toen was ik nog 14).

De arabische sterhengst Escape IBN Navarrone. Ik heb van dit paard ook een zelfgeschilderd schilderij aan de muur hangen maar daar heb ik helaas geen foto van.

Deze is ook aardig oud, maar ik ben nog steeds erg blij met de uitdrukking op zijn hoofd.

Deze maakte ik voor een wedstrijd op deviantART. De opdracht was 'deel van een paard'.

Dit is nog steeds een van de tekeningen die het meest voor me betekent. Meet Jaguar, een van de mooiste paarden die ik ooit heb gekend. 3/4 arabier, 1/4 new forest. Ik heb deze schoonheid enkele jaren elke week gereden en heb afscheid van haar moeten nemen toen ze ging verhuizen.

Van deze heb ik de lijnen met voorbeeld gedaan, maar ik heb hem afgemaakt in de trein toen ik geen voorbeeld had.

Dit was er ook zoeentje die grotendeels in de trein naar de universiteit en terug gemaakt is. Ik had een lichte outline van de schaduwen gemaakt, maar heb daarna ook geen voorbeeld meer gehad.

Nog zo'n mooie arabier... dit is Sha Lazio, ben deze tekening jaren geleden begonnen, toen gestopt en hem pas jaren daarna afgemaakt. De schaduwen aan de rechterkant zijn enkele jaren ouder dan de linkerkant

Sja, wat zal ik hier eens van zeggen. "Hello little girl, what are you doing alone in the woods?" Gebaseerd op een droom die ik had. Mijn oorspronkelijke schets voor deze tekening was eigenlijk nog iets gruwelijker XD Als je geinteresseerd bent: http://i18.photobucket.com/albums/b113/Shiaine/Lol2.jpg en http://i18.photobucket.com/albums/b113/Shiaine/Lol.jpg

En even compleet iets anders
dit is mijn meest recente werk. Ik neig tegenwoordig iets meer in deze richting. Iets meer fantasy, hele papier gekleurd ipv alleen het onderwerp enzo.

Super zeg!