[TEK] Jake Sully van Avatar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kim_amos

[TEK] Jake Sully van Avatar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 21:05

Vanmiddag tekening van jake sully gemaakt,
met B6 potlood. Beetje slechte kwaliteit geworden helaas
Hier is hij dan:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 18-09-11 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vergeet je [TAG] niet!

Nooor_

Re: Jake Sully van Avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:34

Wauw, prachtig, hij lijkt echt sprekend.
Alleen is de nek een beetje vreemd... Ik weet niet wat er fout zit, maar hij klopt niet helemaal.
Verder wel geweldig!

kim_amos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 21:50

Nooor_ schreef:
Wauw, prachtig, hij lijkt echt sprekend.
Alleen is de nek een beetje vreemd... Ik weet niet wat er fout zit, maar hij klopt niet helemaal.
Verder wel geweldig!

ja idd! ik zag ook al zoiets bij de nek. maar bij het voorbeeld was het precies het zelfde en wist niet hoe ik dit moest veranderen
maar bedankt:)

Nooor_

Re: Jake Sully van Avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:19

Mag ik het voorbeeld zien? Ben ik nu wel benieuwd naar. ;p

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:39

Nooor_ schreef:

Ik zou ook graag het voorbeeld willen zien, want voor mijn gevoel klopt de nek echt nog niet helemaal. :)
Verder vind ik hem heel goed gelukt! Ik herkende hem er ook meteen in.

kim_amos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 21:07

DiekeC schreef:
Nooor_ schreef:

Ik zou ook graag het voorbeeld willen zien, want voor mijn gevoel klopt de nek echt nog niet helemaal. :)
Verder vind ik hem heel goed gelukt! Ik herkende hem er ook meteen in.

bedankt! ja het is eigenlijk het zelfde bijna, wand heb het ook van een tekening getekent maar hier is het voorbeeld:
http://i1196.photobucket.com/albums/aa4 ... safaer.jpg

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:56

Ik denk dat het van deze foto is nagetekend? Dus dat het een beetje improvisatie is geweest van die persoon waar jij het van hebt nagetekend. Hij staat hier namelijk gedraaid, daardoor komt er zo'n "rimpel" in zijn nek. Alleen op de tekening heeft hij/zij zijn bovenlichaam zo getekend alsof hij gewoon recht staat (en hij/zij heeft ook nog zijn nek aangepast, rechts), daardoor lijkt het raar met die rimpel daar. Die had minder "hard" moeten zijn, of misschien wel helemaal afwezig, zoals hier.

Tot zover mijn analyse van de nek. :')

Op jouw tekening vind ik het meer lijken alsof hij inderdaad gedraaid staat als op de tekening die je hebt nagetekend trouwens. :D Verder denk ik dat de jukbeenderen iets breder hadden mogen zijn.
Netjes gedaan! :D

kim_amos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 06:28

Spirit schreef:
Ik denk dat het van deze foto is nagetekend? Dus dat het een beetje improvisatie is geweest van die persoon waar jij het van hebt nagetekend. Hij staat hier namelijk gedraaid, daardoor komt er zo'n "rimpel" in zijn nek. Alleen op de tekening heeft hij/zij zijn bovenlichaam zo getekend alsof hij gewoon recht staat (en hij/zij heeft ook nog zijn nek aangepast, rechts), daardoor lijkt het raar met die rimpel daar. Die had minder "hard" moeten zijn, of misschien wel helemaal afwezig, zoals hier.

Tot zover mijn analyse van de nek. :')

Op jouw tekening vind ik het meer lijken alsof hij inderdaad gedraaid staat als op de tekening die je hebt nagetekend trouwens. :D Verder denk ik dat de jukbeenderen iets breder hadden mogen zijn.
Netjes gedaan! :D

Okee, bedankt voor de tip ik zou proberen de nek een beetje bij te werken, volgensmij is het idd van die tekening ja!

S_en_Z

Re: [TEK] Jake Sully van Avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 06:33

Lijkt ook extra zo door de schaduw die TS onder het haar heeft getekend. Dat zie je op het voorbeeld niet.
Daardoor lijkt het of er een (dikke nek) of schouder bij getekend is.. terwijl dat niet zo is.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:10

svdijk86 schreef:
Lijkt ook extra zo door de schaduw die TS onder het haar heeft getekend. Dat zie je op het voorbeeld niet.
Daardoor lijkt het of er een (dikke nek) of schouder bij getekend is.. terwijl dat niet zo is.

Dat idee heb ik ook. Als je het papier onder de haren aan de rechterkant lichter maakt, lijkt het volgens mij minder zijn schouder te zijn en klopt het wel :)