met B6 potlood. Beetje slechte kwaliteit geworden helaas
Hier is hij dan:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Nooor_ schreef:Wauw, prachtig, hij lijkt echt sprekend.
Alleen is de nek een beetje vreemd... Ik weet niet wat er fout zit, maar hij klopt niet helemaal.
Verder wel geweldig!
DiekeC schreef:Nooor_ schreef:Mag ik het voorbeeld zien? Ben ik nu wel benieuwd naar. ;p
Ik zou ook graag het voorbeeld willen zien, want voor mijn gevoel klopt de nek echt nog niet helemaal.
Verder vind ik hem heel goed gelukt! Ik herkende hem er ook meteen in.

Verder denk ik dat de jukbeenderen iets breder hadden mogen zijn.
Spirit schreef:Ik denk dat het van deze foto is nagetekend? Dus dat het een beetje improvisatie is geweest van die persoon waar jij het van hebt nagetekend. Hij staat hier namelijk gedraaid, daardoor komt er zo'n "rimpel" in zijn nek. Alleen op de tekening heeft hij/zij zijn bovenlichaam zo getekend alsof hij gewoon recht staat (en hij/zij heeft ook nog zijn nek aangepast, rechts), daardoor lijkt het raar met die rimpel daar. Die had minder "hard" moeten zijn, of misschien wel helemaal afwezig, zoals hier.
Tot zover mijn analyse van de nek.
Op jouw tekening vind ik het meer lijken alsof hij inderdaad gedraaid staat als op de tekening die je hebt nagetekend trouwens.Verder denk ik dat de jukbeenderen iets breder hadden mogen zijn.
Netjes gedaan!
svdijk86 schreef:Lijkt ook extra zo door de schaduw die TS onder het haar heeft getekend. Dat zie je op het voorbeeld niet.
Daardoor lijkt het of er een (dikke nek) of schouder bij getekend is.. terwijl dat niet zo is.