Gedicht maken, wie geeft me een onderwerp?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gedicht maken, wie geeft me een onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:55

Ik barst van de inspiratie, maar ik weet niet waar ik over wil schrijven. Wie heeft een idee, of wie wilt een gedicht hebben over zijn eigen onderwerp? Komt u maar! Mag ook via pb.

En misschien is het een beetje vroeg, maar als mensen al een sinterklaas gedicht nodig hebben, mag je me ook pben :D

Anoniem

Re: Gedicht maken, wie geeft me een onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:11

'Vroeger' was er op bokt het 'dichten bij een foto' of 'dichten bij een woord' topic.. dan zocht iemand een foto uit of bedacht een woord of thema, en mochten mensen daar gedichten bij inzenden. Is dat topic er niet meer? Zo nee, misschien eens nieuw leven inblazen? Dat is echt ideaal voor als je graag je inspiratie kwijt wilt maar niet echt een idee hebt waarop je het moet botvieren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:15

Dit gedicht is voor ManonWL.

Ik pak je vast en duw je weg
word niet boos als ik soms zeg
dat je stom bent, of dat ik niet van je hou
of dat ik je niet vertrouw
ik geef om jouw met alles wat ik kan
soms denk ik, hier sta ik dan
iets willen zeggen maar ik weet niet hoe
die woorden komen ooit naar jou toe
niet altijd vrede voor ons, voor jou
maar je moet weten, dat ik van je hou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:16

WildWings schreef:
'Vroeger' was er op bokt het 'dichten bij een foto' of 'dichten bij een woord' topic.. dan zocht iemand een foto uit of bedacht een woord of thema, en mochten mensen daar gedichten bij inzenden. Is dat topic er niet meer? Zo nee, misschien eens nieuw leven inblazen? Dat is echt ideaal voor als je graag je inspiratie kwijt wilt maar niet echt een idee hebt waarop je het moet botvieren :)

Ja dat idee had ik ook, maar kon t zo niet vinden. Kom maar op hoor, ik wil wel mensen helpen :D

VERAx

Re: Gedicht maken, wie geeft me een onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:10