[FOTO]And I look up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Shawny

[FOTO]And I look up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 22:27

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:29

De wolken maken het geheel erg duister, in de zin van: 'De duistere kant van dit verhaal.' Origineel! :)

Bij de eerste stoor ik mij een beetje aan het wolkje links die het uiteinde van de bliksem bedekt. De aanwezigheid van de wolken midden/rechts is juist erg origineel voor een 'onweer-foto'.
De tweede is zwart-wit? Ik mis - in tegenstelling tot de andere twee - de paarse kleur. Hij is niet spannend meer. Qua compositie/wat er te zien valt vind ik hem wel goed gelukt. :j
De derde is naar mijn gevoel linksonder te licht. Niet fijn om naar te kijken.

Shawny

Re: [FOTO]And I look up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 13:22

Bedankt voor je reactie :)

Nu je het zegt van dat wolkje, misschien had deze idd beter weg geshoped kunnen worden.
De 2de is niet zwart wit, de kleuren zijn allemaal zo goed als het zelfde gebleven (op alle 3 de foto's), op mijn beeldscherm thuis kon ik nog goed de bruinige wolken zien, maar nu ik op een andere computer zit zie ik dat dit een beetje weg valt. misschien dat ik het iets feller zou moeten maken.
De 3de was ook een beetje een twijfel geval, ik wist niet zo goed of ik deze wou plaatsen of niet, maar uiteindelijk toch maar wel gedaan. Linksonder is idd iets te licht, maar dat heb ik bewust zo gehouden aangezien het onderwerp bliksem is en dat dus veel licht betekend :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:36

Wauw, wat gaaf :) Normaal vind ik bliksemfoto's zonder "omgeving" (skyline) erbij wat saai, maar het wolkenspel maken deze wel weer erg leuk, vind ik. Moest trouwens bij je titel en de foto's denken aan After the Storm (van Mumford and Sons ;) ), ook zo bedoeld, of puur toeval?

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 13:44

Dankjewel :))
Wat grappig dat je dat herkent, ik heb de titel idd van het liedje After the Storm van Mumford and Sons :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 18:30

Ik vind de derde te licht, maar de tweede is echt super. Heel duister door de wolken inderdaad, de flits retescherp, echt een gave foto.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:35

Wauw prachtig de 2e, top foto _/-\o_