Een tijdje geleden heb ik ee fotoshoot gemaakt van mijn zus. Wilde ze graag. En aangezien ik ook graag wil oefenen. Ik wilde mijn zus gewoon fotograferen hoe ze is. En geen neppe dingen enzo. Daarom ben ik ook naar buiten gegaan. En heb er op een paar foto's ook gewoon lekker echt laten lachen. Want ja mijn zus lacht zou eenmaal veel.
Omdat ik veel voor ag-fotografie doen komen de foto's binnekort ook daar op te staan. Heb je vragen of opmerkingen kun je dat altijd laten weten.
Ohja ik heb helemaal NIKS gedaan met de foto's dus ook nog geen licht of dergelijk bijgewerkt. Dat gaat misschien nog gedaan worden. Ookal vind ik dat bij deze foto's niet eens nodig!
Sorry dat het allemaal linkjes zijn. Ik wilde er en paar gewoon doen maar ze waren allemaal te groot. En ik vergeet altijd hoe ik ze kleiner moet maken...*schaam*
Op FK is het de bedoeling je foto's direct zichtbaar in de openingspost te plaatsen. Omdat dat hier niet geval is, plaats ik een slotje. Voor meer informatie: [FK] Regels en richtlijnen [FK] Fotokunst