[SCH] Afrika schilderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Iemandiemand

[SCH] Afrika schilderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 15:34

Heey,
ik ben weer eens begonnen aan een nieuw schilderij. Ik dacht ik neem Afrika als voorbeeld. Ik denk dat ik t aan mijn moeder ga geven en daarom moet ik onthouden dat de achtergrond bruin, oranje en beige moet zijn!
Ik heb een nijlpaard geschilderd omdat ik nijlpaarden top vind en een olifant omdat..... Nouja, die er ook wel leuk uitzien en dat het eerst was waar ik aan dacht bij Afrika.
Ik wil het in elkaar over laten lopen(de kleuren zodat alles 1 geheel wordt). Er komen nog afrikaanse popjes bij en een masker vast ook nog wel een aantal tekens. Het is gewoon op een houten plaat. Nouja, dit is het tot nu toe:

Het hele geheel
Afbeelding

Olifant
Afbeelding

Hippo
Afbeelding

Een berichtje zou leuk zijn :D

Dit is trouwens de 1e keer dat ik iets levends probeer te schilderen. De rest wat ik heb geschilderd was mijn fantasie
Laatst bijgewerkt door Iemandiemand op 04-09-11 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Charr_x

Re: [SCH] Afrika schilderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:36

Ik vind het al knap hoor! Ben benieuwd hoe hij gaat worden uiteindelijk.
Hoe groot is het doek?

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 15:39

Dankje voor je reactie!
Het is 74 cm lang en 100 cm breed.
Ik heb het op een houten plaat geschilderd.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:06

Een topic als dit valt onder een Work in Progress. Bij een [WIP] moet je in de openingspost 3 stappen laten zien waarin voldoende vooruitgang te zien is. Aangezien dit hier niet het geval is, hier een slotje.
Het één en ander kun je hier nalezen: EvelijnS @ [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst

Zodra je 3 stappen kunt laten zien zoals beschreven in de charter mag je een nieuw topic openen.