Vroege vraag..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Vroege vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 08:10

Aloha Lieve Bokkers!!

Misschien ben ik er wel erg vroeg mee Maarrrr....
surprises maken voor Sinterklaas is altijd een van mijn favoriete dingen in het jaar, lekker knutselen en frutselen..
Dit jaar wil ik graag mijn oudste zusje, ze is gek op sushi! Ik loop nu al een week of twee te bedenken hoe ik een ENORME sushi voor haar kan maken... denk zelf aan een doorsnee van 40 cm :+ Ik kom er alleen echt niet aan uit.. misschien groen papier in een circel plakken en er watten indoen voor de vulling? neej.. gaat niet lukken denk ik. Wie heeft er ideeen?? *D 8-)

Hopelijk staat mijn vraag hier goed..zo niet, willen jullie hem dan verplaatsen? danku ;)

madeliefw

Re: Vroege vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:14

Leuk idee. Ik zou voor papier mache gaan of voor een soort knuffel door lapjes met vulling te gebruiken. En dan verschillende sushi maken. Voor een vieze variant kan je heel veel echte rijst gebruiken.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 08:48

hm.. als ik op de markt stofjes koop in ´sushi´ kleuren, kan ik misschien zelf een soort van kussentje maken.. met een rits erin om het cadeautje erin te stoppen.. my god.. ik kan nog niet eens met een naaimachine werken!!

vieze surprises worden bij ons niet op prijs gesteld :) haha ik zie het al voor me.. zusje tot aan de ellebogen onder de drek..

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:51

Misschien kan je ergens een hoedendoos opduikelen? Die zijn rond :D

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 08:54

Van piepschuim de binnekant maken en delen uithollen daar je kado in en veer opvullen met stof of zo.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 09:03

wat een goede ideeen! Op die hoedendoos zou ik droge rijst kunnen plakken.. wacht! Ik heb nog een ronde doos thuis staan!! Daar bewaar ik mijn theelichtjes in.. denk niet dat mijn theelichtjes willen verhuizen.

Piepschuim.. ik zie het voor me.. zou ook goed kunnen werken! Wat zijn jullie slimm :D

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 09:07

*\o/*