Technisch gezien is content absoluut niet het belangrijkste. Een website staat of valt op het ontwerp. Ik ben grafisch ontwerper en webdesigner van beroep, en ik kan zeggen dat een website als deze eigenlijk bezoekers niet vast kan houden. Kleuren te fel, te weinig contrast, tot nog toe dode links (grootste fout die iemand kan maken).
Mijn aanrader is om eerst een goed, kloppend design in elkaar te zetten in photoshop, en pas als je daar helemaal tevreden over bent gaan bouwen. Een halve website.. zoals nu, is echt de grootste fout die je kan maken. En mocht je ooit in het vakgebied aan de slag gaan, denk ik dat je met zo'n website niet aangenomen zou worden 
De blauwe vlakken zijn ook plaatjes? Waarom? Die kan je prima bouwen in css toch? Heb je geen plaatje voor nodig.. Maak ze dynamisch, dat ze mee kunnen schalen met de content, schaduwen kan je ook dynamisch maken.
Mijn vriend (frontend developer) heeft ook nog wat tips, die heb ik hieronder ook even voor je verzameld:
Gebruik geen <br> gebruik <p>
In menu's werken met <li>
Er mist een <H1> op de pagina (dat is voor Search Engine Optimalization)
Hij zegt: gebruik nooit href="#" maar gebruik ipv dat, href="javascript:void(o);"
Lijn alles uit
"Loos de boxen zoals ze er nu in staan, maak ze dynamisch!"