Ik was de lijst met werken waar het om gaat een stukje aan het doorscrollen en kwam bijvoorbeeld onderstaand werk tegen waarvan ik zéker weet dat ik dit werk wel eens op UK heb zien staan....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Het zette mij in elk geval toch even aan het denken. Moet ik nu toch maar in beperkte resolutie gaan uploaden of bij grotere resolutie dan toch maar met een logo/copyright vermelding erop zetten?Cassidy schreef:En dat is weer een kip-ei verhaal. Wie zegt dat het origineel van de bokker is? Zou het niet kunnen dat de bokker een bestaand schilderij heeft nageschilderd? Gebeurt vaak genoeg hoor...

, en daarnaast herkende ze nog meer werk van anderen. Bijna alles heeft hij van deviantart geript. Het gaat om ruim 2000 kunstwerken welke hij voor 200 tot duizenden euro's verkoopt als olieverf schilderijen die hij zelf heeft gemaakt. Rede waarom het neit eerder is gevonden is omdat niet iedereen constand overal kijkt of hun werk niet gejat is, dat zou je ook niet hoeven doen, men moet er gewoon vanaf blijven, of het er nu groot op staat of niet
. Ook veranderde hij regelmatig de naam van de website waar hij de schilderijen op verkocht en heeft de naam van alle kunstwerken veranderd wat het moeilijker maakt om te zoeken. Dit is nu vooral toeval geweest.
.