Wow, foto 1 en 3, vind ik echt schitterend. Waarbij je het oog van het dier kan zien, net of die iets duidelijk wilt maken.
Jooon
Geplaatst: 22-08-11 10:53
Ik weet dat je er niks aan kunt doen, maar vind de foto's niet mooi van kleur. En ze lijken niet scherp gesteld?
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-11 10:55
Jooon schreef:
Ik weet dat je er niks aan kunt doen, maar vind de foto's niet mooi van kleur. En ze lijken niet scherp gesteld?
Niet goed scherpgesteld? Sorry, maar ik stond zowat in de nek van de pelikaan te hijgen!!! Damn, als het echt zo is dan heb ik toch een nieuwe camera nodig... Hij was nou eenmaal grijs/wit van kleur, niets wat je daaraan kan doen, right?
Jooon
Geplaatst: 22-08-11 10:57
Ik kan ook met mijn lens bijna op een voorwerp zitten, maar dat betekent niet dat hij dan scherp is. Foto 2 vind ik onscherp. En omdat de kleuren niet mooi zijn -persoonlijk- vindt ik de foto's niet spannend.
Supermooie composities TS, enorme vooruitgang met eerder fotowerk dat ik van je gezien heb.
C_Capture
Geplaatst: 22-08-11 18:24
Ik vind ze allemaal wel wat hebben, echte HorseyDude style en dat vind ik juist het leuke aan jou foto's en dat kan ik ook juist waarderen. Gewoon lekker door gaan. (sommige foto's hebben een soort zachtheid waardoor ze onscherp lijken/zijn.) Foto 3 vind ik het mooist/ scherpst, dat beest kijkt je echt aan van plur op met die camera.
Ik vind ze een beetje te ver ingezoomd eigenlijk. Ik had liever de hele pelikaan willen zien of een portretfoto van het hoofd. Verder vind ik ze niet zo veel kleur hebben, en afgezien van foto 3 niet zo goed scherp gesteld. Het idee van de eerste foto vind ik het leukst
mis echt de scherpt! daarbij vind ik ze te donker en blauwachtig erg jammer eigelijk. Denk als ze helderder zijn en scherp dat ze dan echt veel meer zouden spreken