[TEK] Pony aanvraagtopic tekenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

[TEK] Pony aanvraagtopic tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 15:38

Hoi,
ik wil al een tijdje wat tekenen maar kan niet super tekenen.
Nu was ik aan het denken wat dan tekenen en keek in het aanvraagtopic van het tekenen.
Daar poste Laurie voor iemand die er een uitdaging in ziet.
Nou dat zag ik zeker.
Heb heel lang naar de foto gekeken en lang getwijfeld maar post hem toch.
Hoop op tips om hem te verbeteren.
ik heb dit gedaan met een gewone hbo potlood op gewoon printpapier omdat ik nog niet echt getekend heb leek me dit verstandig.
Afbeelding

oja voorbeeld foto komt zodra ik toestemming heb van laurie
Laatst bijgewerkt door dancertje op 21-08-11 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hiraeth

Re: [TEK][WIP] Pony aanvraagtopic tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:49

Ziet er goed uit, maar een WIP topic moet minimaal 3 stappen bevatten.

Ik heb getemd. :)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 15:49

ooww maar ik ben nog bezig vandaar dat ik dacht wip hoe zou ik het dan moeten openen?

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:53

Citaat:
10) Een work in progress kun je plaatsen wanneer je graag wilt laten zien hoe je te werk gaat. Wanneer je een work in progress (WIP) wilt openen gelden er een aantal regels:

Wanneer je een work in progress wilt plaatsen voeg je de extra tag [WIP] toe aan je topic titel. Deze plaats je direct na de normale tag. Je krijgt dan bijvoorbeeld de volgende combinatie [TEK][WIP] of [FB][WIP].
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen dien je in de begin post minimaal 3 stappen te laten zien.
In deze 3 stappen laat je voldoende vorderingen zien. Deze 3 vorderingen omvatten bijvoorbeeld een schets, een lijnwerk en een begin van inkleuren. Dit zijn 3 stappen waar andere gebruikers ook voldoende onderbouwd op kunnen reageren.
Het voorbeeld dat je gebruikt telt niet tot één van die stappen. Even als het tonen van het materiaal dat je gebruikt.
Topics die niet aan deze 3 stappen regel voldoen worden direct gesloten.
Ben je bezig met een werkje maar loop je enorm vast? Dan mag je het werk plaatsen en om tips vragen. Denk er wel aan dat dit dan geen [WIP] topic is en ook niet als dusdanig gebruikt mag worden. Steeds een update is dan ook niet nodig. Je kunt hooguit nog eens een stap laten zien en vragen of het zo de goede richting op gaat. Daarna zien we graag het eind resultaat. Wanneer je toch steeds stappen gaat plaatsen zal het moderatorteam er een [WIP] topic van maken.

Even gequote uit de regels. ;]

dancertje

Re: [TEK] Pony aanvraagtopic tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 15:55

dus zonder wip mag het wel?
sorry voor het oftopic gaan

EvelijnS

Re: [TEK] Pony aanvraagtopic tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:25

Zoals Nimuz_ al aangeeft bevat je WIP geen 3 stappen. Je zult dus nog minimaal 2 stappen moeten kunnen laten zien, voor je een WIP-topic mag openen. Als je hem af hebt mag je wel gewoon het eindresultaat plaatsen, tot die tijd zul je minimaal 3 stappen moeten laten zien. :)

Om die reden plaats ik hier een slotje.