[ART] Diversen paardenkunst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

AmandaArt

[ART] Diversen paardenkunst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 18:49

Hallo,

Ik wou graag mijn kunst op deze website beschikbaar maken voor 'feedback' of alleen voor de intresse. :) Ik vind het erg leuk om paarden te tekenen en schilderen doe ik nog niet erg lang. Meestal teken ik vanuit mijn eigen fantasie. Om verder te komen probeer ik soms wel wat na te tekenen, en dat is ook leuk. Als project teken ik voor mensen paarden - veel mensen vinden dit erg leuk, vooral als ze heel erg gebonden zijn aan hun paard! Geniet van de kunst, bekijk rustig mijn website en laat weten wat je ervan vind. :j

Groetjes, aan jouw en je paard of huisdier +:)+

Amanda Groenhof

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 18-08-11 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast en titel verduidelijkt.

xMayo

Re: Paarden tekenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:06

De stijl van je eerste foto bevalt me wel! :))
Je tekeningen zijn ook mooi!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:08

op de eerste is de kont te klein.. het hoofd komt nu groot uit en de ruglijn loopt wat smal..

de 2e vind ik cool maar hij lijkt niet helemaal af (expres gedaan??)

en de 3e vind ik het jammer dat blijkbaar het bit wat veel inwerkte.. en de martingaal is halverwege
ineens verdwenen.. waarom de martingaal wel laten zien en de teugel dan maar half? Oortjes van
de Fries lijken wat groot..

maar ik vind je algehele stijl wel erg mooi :j

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:59

wooooooooooooooooooooooooooooooooow die zijn moooooi <3 :~

AmandaArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 21:20

svdijk86 schreef:
op de eerste is de kont te klein.. het hoofd komt nu groot uit en de ruglijn loopt wat smal..

de 2e vind ik cool maar hij lijkt niet helemaal af (expres gedaan??)

en de 3e vind ik het jammer dat blijkbaar het bit wat veel inwerkte.. en de martingaal is halverwege
ineens verdwenen.. waarom de martingaal wel laten zien en de teugel dan maar half? Oortjes van
de Fries lijken wat groot..

maar ik vind je algehele stijl wel erg mooi :j

He, bedankt voor de comments! :) Mijn probleem met de kunst is voornamelijk dat het foto's van de kunst maken erg moeilijk is... als je de camera ook maar iets scheef houd, word het langer/korter gezien. Dit betekend niet dat ik perfect teken! De tweede is idd niet afgemaakt, en is in 'progress', maar daarom had ik mijn website www.amandagroenhof.com erbij gezet... zodat je meer afgemaakt spul ook kan bekijken :D

Erg bedankt voor de reacties!! _/-\o_

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:29

Leuk om hier wat van je werk te zien! :D

Ik vind de eerste echt héél erg gaaf vanwege de dramatische belichting. In combinatie met het perspectief komt het paard haast van het vel afstappen. :j

De tweede vind ik ook al mooi zoals hij nu is. :) Misschien het contrast tussen wat wel en niet is uitgewerkt nog wat sterker te maken, maar hij is zo al heel mooi los en trefzeker.

De laatste spreekt mij het minste aan van de drie, misschien omdat ik de manen iets te massief vind. Dat het bit scherp inwerkt vind ik dan weer geen probleem trouwens, dat geeft het plaatje nog iets interessants.

AmandaArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 21:36

Elanor schreef:
Leuk om hier wat van je werk te zien! :D

Ik vind de eerste echt héél erg gaaf vanwege de dramatische belichting. In combinatie met het perspectief komt het paard haast van het vel afstappen. :j

De tweede vind ik ook al mooi zoals hij nu is. :) Misschien het contrast tussen wat wel en niet is uitgewerkt nog wat sterker te maken, maar hij is zo al heel mooi los en trefzeker.

De laatste spreekt mij het minste aan van de drie, misschien omdat ik de manen iets te massief vind. Dat het bit scherp inwerkt vind ik dan weer geen probleem trouwens, dat geeft het plaatje nog iets interessants.

Heeee! Ik zat net weer jouw kunst te waarderen! Prachtig... uit de Watercolor en Ink vind ik de pinto (Lodewijk?) echt onwijs mooi!! _/-\o_ Bedankt voor de critiek :) Ziana (die laatste) heb ik binnen een uurtje afgekrabbelt en is idd niet het mooiste... vind ik ook niet echt. Ik wou gewoon iets 'na tekenen', en dat vind ik soms een beetje saai! Dat zie je dus in de foto ook wel. :D Ha ha, maar Ziana heeft een best flink bos haar. :)) Ik zou je de foto laten zien, ik probeer nu foto's op mijn profiel te zetten. Als het is gelukt kan je ze bekijken als je dat leuk vind. :)

Tot sprekens :wave:

AmandaArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 22:03

Nog wat meer journal items:

the Ghost Horse (als het niet correct is - dat kan kloppen. Het is fantasie, niet over getekend!)
Afbeelding

The Stressor - in zwarte pen 2006 :))
Afbeelding

Deze komt je hoofd eraf bijten als je niet lief bent :D ;)
Afbeelding

Risidual Anger - "1. I am evil, 2. I am good, and 3. I am the one that does not show" :)
Afbeelding

And this is me :D
Afbeelding

[edit]
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 18-08-11 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar site verwijderd ivm commercieel tintje.

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:05

Je hebt echt talent zeg, de eerste vind ik het mooiste juist omdat hij surrealistisch is.
Ook mensen kan je prachtig tekenen, een topic om in de gaten te houden _/-\o_

AmandaArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 23:20

larrylurex schreef:
Je hebt echt talent zeg, de eerste vind ik het mooiste juist omdat hij surrealistisch is.
Ook mensen kan je prachtig tekenen, een topic om in de gaten te houden _/-\o_

Erg bedankt - ik zak door m'n stoel van de compliment :D Als je anders nog wat feedback hebt, feel free to do so :) Lijkt me leuk om een volger te hebben! :j

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:44

Heel mooi en met veel fantasie. Heerlijk als mensen niet geremd zijn omdat ze realistisch en kloppend willen tekenen. Ik ben ook benieuwd naar een totaal plaatje van het schilderij waar je voor staat. Die is ook van jouw hand neem ik aan? En met welk materiaal is die getekend/geschilderd?

AmandaArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 10:23

Duke schreef:
Heel mooi en met veel fantasie. Heerlijk als mensen niet geremd zijn omdat ze realistisch en kloppend willen tekenen. Ik ben ook benieuwd naar een totaal plaatje van het schilderij waar je voor staat. Die is ook van jouw hand neem ik aan? En met welk materiaal is die getekend/geschilderd?

Baie dankie :) Hmja, die is ook van mij. Ik kan een complete foto ervan opzoeken zodat het beter te zien is. :j Ehh, het is acriel verf (if the spelling is wrong I'm sorry! :D) en charcoal. :)