[FOTO] Vrijgezellenfeest & Zelfportret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

[FOTO] Vrijgezellenfeest & Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 16:01

Hallo bokkers,

Na een tijd helemaal niet meer bezig te zijn. Was ik weer op dreef en ben ik gevraagd voor een vrijgezellenshoot te doen!
Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden :)

Afbeelding

Daarnaast had ik op de vakantie ook nog een zelfportret gemaakt van ons gezinnetje :) Bij deze vind ik het jammer dat mijn vriend een zonnebril op heeft.
Afbeelding

Groetjes Jodie

JodieR

Re: [FOTO] Vrijgezellenfeest & Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 21:33

Niemand?

privace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:48

leuke foto's!
ik heb hier niet zoveel ervaring in maar
is de 2 de foto niet wat overbelicht?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:20

Ik vind de tweede juist erg donker, ik kan maar weinig van jullie gezichten zien (of ligt dat aan mijn scherm?). Ik had wat minder asfalt erbij gepakt en de camera wat dichterbij geplaatst zodat jullie zelf beter uitkomen.
De eerste foto doet mij helemaal niets. Wellicht een leuke foto voor de meiden zelf, maar meer niet.

privace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:33

Goof schreef:
Ik vind de tweede juist erg donker, ik kan maar weinig van jullie gezichten zien (of ligt dat aan mijn scherm?). Ik had wat minder asfalt erbij gepakt en de camera wat dichterbij geplaatst zodat jullie zelf beter uitkomen.
De eerste foto doet mij helemaal niets. Wellicht een leuke foto voor de meiden zelf, maar meer niet.

ik kan de gezichten wel goed zien hoor,
:D

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:41

Ik vind de eerste foto ook niet heel erg boeiend, maar aan de andere kant weet ik ook niet hoe je zo'n foto wel interessant kan laten overkomen, het is gewoon een "groepsfoto". (ben ik geheel onervaren mee )

Wat betreft de 2de foto, waarschijnlijk het je expres met tegenlicht gefotografeerd? Zo krijg je inderdaad dat jullie volledig in de schaduw "zitten". De schaduwen maken jullie met je eigen lichamen dan. Volgende keer zou ik zo'n foto echt met het licht in de rug nemen (nu de zon), zodat jullie goed belicht zijn, tenzij je bewust voor een tegenlicht foto gaat :)