Een tijdje geleden was ik naar het aanvraagtopic voor paarden tekenen aan het kijken, heb al een paar keer paardjes daarvan getekend, maar ik wou eens afwisseling dus ik ben eens gaan kijken naar digitaal tekenen. Wat geschetst, geprobeerd, veel naar andere tekeningen gekeken en toen ben ik aan deze foto gekomen, de fjord van Marjoow
(bedankt trouwens dat ik de foto mag gekbruiken!)Ik weet dat er ruis op zit, maar ik vond het een geschikte (en niet al te moeilijke) pose, en zó veel detail heb ik nog niet nodig denk ik

Hier ben ik beetje gaan schetsen, (spijtig genoeg niet opgeslagen op dat moment) En toen met lichte kleurtjes. (volgende kleurtje is al getest
)
Daarna heb ik het donkerder oranje toegevoegd, en een beetje aan de overgang van het grijs-oranje van z'n neusje gewerkt.

Ik heb net aan de schaduw gewerkt. Dit is het punt waar ik zo'n beetje vastloop. Tips zijn meer dan welkom!

Oja: even benadrukken, ik heb nog nooit eerder zo'n dingen gemaakt op de computer, en ik heb ook geen tablet. Hou hiermee alsjeblieft rekening! Commentaar is zeker welkom, maar hou het rustig

Ik ben met de tips van Quebelle bezig, maar ik heb nog veel tips en commentaar nodig voor de kleuren!