[FOTO] When you're gone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Loontje_

[FOTO] When you're gone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 12:30

"When you're gone,
I try to
keep myself
together.

Tell myself,
everything's gonna be
alright.

I fight the
lonely nights,
dreaming you lay
next to me.

Oh baby please..
Hold me, just hold me.."

Gister foto's gemaakt, en die wilde ik jullie niet onthouden.
Ik merk wel dat dit soort foto's mij erg liggen.. het nostalgische, emotionele. :o

Deze twee doen mijzelf erg veel, en ik hoop dat het gevoel dat ik erbij krijg ook bij anderen binnenkomt.

#1.
Afbeelding

#2.
Afbeelding

Vragen, suggesties, opmerkingen en commentaar zijn welkom.

Groetjes Lione

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:59

Qua compositie vind ik ze allebei erg gaaf, maar sorry dat ik het zeg, de bewerking heeft ze na mijn idee echt verpest. Ik vind het té heftig.. Vooral op de tweede foto. Daarom ben ik erg benieuwd naar het origineel! :) Ik weet dat je goed kunt fotograferen, maar soms draaf je na mijn idee een beetje door in het nabewerken..

Arielle_

Re: [FOTO] When you're gone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 19:00

Eerste vind ik echt heel gaaf, 'dramatische' bewerking past er ook wel bij. Ook beetje mysterieus ofzo.
In de tweede vind ik dat het model er een beetje te simpeltjes op staat met een te heftige bewerking.

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 19:49

Neen juist dramatische bewerking! :)
Kan zijn dat het misschien "too much" overkomt, maar ik vind het fijn zo. Origineel vind ik em lang niet zo sterk als met deze softness. :j

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:05

Dramatische bewerking is niets mis mee, maar ik zou zelf streven naar een iets 'echter' resultaat.

Als je kijkt naar een foto met hele beperkte scherpte-diepte (en ik heb het idee dat je dat probeert na te maken, maar verbeter me als het niet zo is) dan zie je dat alles wat even ver van de lens vandaan is, even scherp is. Doordat dat bij jou niet zo is (het raam in de eerste foto bijvoorbeeld) ziet het er erg onnatuurlijk uit. Ik denk dat als je de (on)scherpte selectiever toepast, je minder 'klachten' zult krijgen over de heftigheid.

Los daarvan, vind ik dat je fijne sfeer neergezet hebt, vooral de eerste foto, de tweede vind ik de pose wat te gemaakt. Mooi gedaan!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:38

Ik vind de eerste foto heel erg fijn, die komt bij mij ook binnen. Ik zou alleen het scherptegebied iets meer uitbreiden. De bewerking is verder fijn. Bij de 2de heb je ook teveel met onscherpte gewerkt; je model lijkt nu te zweven op een rare wijze. Deze komt bij mij dan ook veel minder binnen. Ga dus voor een groot deel mee met Eline in haar commentaar.

Maar, vind het een hele fijne serie! +:)+

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 17:33

Bedankt beide, hier heb ik wat aan! :)