Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

!! Echt prachtige plaat complimenten!
Natasja91 schreef:Jaaaaa!!! Zet je de rest ook allemaal online?![]()
Supermooi
dankjewel! Beetje jammer dat ik maar 1 keer per week een topic mag openen

LisaDijk schreef:Ik vind de houding van het paard enorm storen, daarbij lijkt het paard nog schever te staan door de scheve horizon, contrast en het zwart wit effect.. leuk gedaan maar vind het het nét niet helemaal, lijkt ook alsof je de helderheid te hoog hebt gegooid. Vind het eigenlijk ook wel jammer dat het kind weg kijkt en niet gewoon naar voor of omhoog.. nu lijkt het meer zo van "ik wil niet op de foto", een bescherm engel gevoel komt bij mij niet naar boven. Foto heeft wel een leuk sfeertje, maar zijn nog een hoop dingen die verbeterd zouden kunnen worden
LisaDijk schreef:Ik vind de houding van het paard enorm storen, daarbij lijkt het paard nog schever te staan door de scheve horizon, contrast en het zwart wit effect.. leuk gedaan maar vind het het nét niet helemaal, lijkt ook alsof je de helderheid te hoog hebt gegooid. Vind het eigenlijk ook wel jammer dat het kind weg kijkt en niet gewoon naar voor of omhoog.. nu lijkt het meer zo van "ik wil niet op de foto", een bescherm engel gevoel komt bij mij niet naar boven. Foto heeft wel een leuk sfeertje, maar zijn nog een hoop dingen die verbeterd zouden kunnen worden
In mijn ogen hoeft er dan ook zeker niks verbeterd te worden, een goede foto hoeft niet 'goed' te zijn, als er voor mij maar het gevoel aanwezig is en die ik kan overbrengen. Ik houd er van dat een foto op het eerste gezicht raar oogt, maar als je langer kijk toch klopt. Dat houdt de aandacht vast. Weer een mooi voorbeeld van smaken verschillen. Bedankt!