Ik vroeg me af of jullie nog tips hadden want ik ben graag perfectionistisch en wil echt nog
verbeteren in portret (ik zag laatst zo'n topic hier in Uit de Kunst, prachtige portretten!).
Deze tekeningen zijn met 8B potloden getekend.
Tekening van ongeveer 50x70 op steinbachpapier, vorige zomer gemaakt. Filmposter van Appaloosa met Ed Harris en Viggo Mortinson. Deze is momenteel ingekadert en hangt in het 'strijkkot' (vroeger was het een speelkamer, nu niet meer en er staat nu een strijkplank in en opbergkasten, vandaar ) Ik heb dit met een raster getekend omdat het veel te groot was om zomaar uit de losse hand te tekenen..

Tekening van Russel Crowe in 3:10 To Yuma, niet zo lang geleden gemaakt. A3 steinbachpapier (schuin afgesneden zoals op de filmposter) Die heb ik niet met een raster getekend.

Ik heb namelijk niet echt het gevoel dat ik echt verbeter, ik blijf zo 'n beetje hangen. Nu ben ik zelf ook wel koppig, ik wil het altijd zelf doen en luister wel naar tips maar pas ze niet altijd toe Toch zou ik eens willen weten wat jullie ervan denken!
En als iemand hier nog een erg mooie filmposter kent om na te tekenen, het liefs met western of iets met paarden, kan je altijd melden