[verhaal]Als jullie het leuk vinden ga ik verder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

BlackShadowZ

[verhaal]Als jullie het leuk vinden ga ik verder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:42

waar gebeurt!

Ogen werden gesloten, door familie en vrienden. Niemand wilden zien, dat het niet goed ging in ons gezin, vooral met de kinderen. Jaren lang werd er gezegd 'help mama en papa maar goed, die hebben het moeilijk'. Nee, na al die tijd was het genoeg geweest, het was tijd om voor mezelf te kiezen. Me te richten op school en vrienden, maar in deze situatie kon dat niet... Er moest iets veranderen.

Als jullie het leuk vinden ga ik verder :)

BlackShadowZ

Re: [verhaal]Als jullie het leuk vinden ga ik verder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:55

Het is zondag avond, dat betekent dus dat ik al mijn spullen weer kan inpakken. Papa en mama zijn al 6 jaar gescheiden en op zondag avond moeten we altijd 'van huis wisselen', niks aan telkens weer dat gezeik. Ik zie er zwaar tegen op om naar mama te gaan. Als mijn zus, Stacy, thuis is heb ik pech.... Stacey en ik liggen elkaar niet zo, of zeg trouwens maar gerust dat we elkaar haten. Ik kan me niet meer herinneren dat er een aardig woord uit haar mond kwam. Ze zegt geen 'hallo' of 'doei' meer, ze is 19 jaar dus doet waar ze zin een heeft. Soms zie je haar gewoon een paar dagen niet verschijnen. Maar omdat mijn moeder persé in een huurhuis in de binnenstad wil wonen, hebben we een verschrikkelijk klein huis. En je raadt het al, ik moet met Stacey op een kamer slapen. Dat heb ik niet langer dan 3 maanden volgehouden, zei was de baas. Ik ben bang om te slapen, bang dat ze me mischien iets aan gaat doen. Daarom slaap ik al zeker een jaar op de bank in de woonkamer, net als mijn moeder. Is dat normaal?Dat je als 14 jarig kind op een bank slaapt in een woonkamer met je moeder? En het erge is dat de vriend van mijn moeder ook nog wel eens blijft slapen, ook in de woonkamer dus. Nou, slaap zacht terwijl er twee volwassen 'bezig' zijn.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 14:00

niet leuk? :(

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:32

Zoals je in de regels van Uit de Kunst kan nalezen dient een verhaal wat je in delen plaatst uit minstens 1500 woorden per geplaatst deel te bestaan (dit is ongeveer 3 pagina's in Word). Dat is hier niet het geval dus plaats ik een slotje.
Je kan een nieuw topic openen als je aan de regels kan voldoen.