op 24 juni 2011 zijn mijn moeder en haar vriend getrouwd na ongeveer 13 jaar samen. De broer van mijn vriend en ik hebben deze dag mogen fotograferen.
We zijn nog niet professioneel, maar gegeven moment lijkt het ons toch wel vaak om vaker bruiloften te mogen fotograferen.
In oktober 2011 ga ik hoogwaarschijnlijk starten met een cursus op de fotovakschool. Zodat ik meer ga leren over het gebruik van de externe flitser en andere handige dingen.
Hier dan een aantal fotos:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Ik hoop dat jullie goede tips kunnen geven waaraan ik natuurlijk wat heb
.En je hoeft niks te zeggen over dat de fotos scheef zijn genomen, dit is met opzet gedaan
..
, daar staan ook rechte fotos tussen..
!
maar goed.. Ik weet hoe t hier op bokt gaat, mensen kunnen hier nog uren over discusseren maar uiteindelijk komt t tog nergens op uit...
Ik weet niet of je er ook nog een album van maakt en of je dat met de hand doet of digitaal? Anders kun je daar misschien met het inplakken nog wat mee
) M'n docenten vonden het niks, maar ik krijg er veel goeie reactie's op en mijn beste plaat van die avond was hartstikke scheef ( met opzet ) maar dat was echt een hele sterke plaat vond ik zelf