[SCH] Vlinders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

[SCH] Vlinders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 15:08

Na een hele tijd bijna niet getekend en geschildert te hebben had ik gisteravond opeens ontzettend veel zin om iets te maken. Normaal doe ik weken/maanden over een schilderij. Maar dit schilderij is eigenlijk als vanzelf ontstaan en heb ik vandaag al afgerond.

3D doek 30x30cm
Acrylverf

Afbeelding

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: [SCH] Vlinders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:09

Leuk werk! Ik vind hem hier en daar wel wat donker, of komt dat door het uploaden? Als het in het echt ook zo is, zou ik de rechter bovenhoek zelf wat lichter gemaakt hebben.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:23

Mooi gedaan! vind de lichtinval vreemd? heb je de foto vlak bij een raam gemaakt? :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:37

mooi! ik vind de vlinders heel mooi gedaan maar de rest is een beetje donker, maar wel heel mooi en knap dat je het zo snel hebt gemaakt!

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:20

mooie kleurencombinaties!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:57

Lifeofmarit, volgens mij valt er strijklicht op het schilderij, en door het reliëf ziet dat er een beetje gek uit. ;)

Ik vind het een heel leuk schilderij! Tof met die structuur erdoor, en achtergrond vind ik ook erg mooi met al die kleuren (zonder dat het te druk wordt). Met name de vlinder linksboven knalt er echt uit en hij lijkt wel licht te geven. Ook leuk hoe je de bloemstelen laat verdwijnen in de achtergrond terwijl het gras juist doorloopt. Verder gaan met deze stijl!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 22:05

Ik vind het zelf eigenlijk helemaal geen donker schilderij :) Alleen de hoek linksboven zit donkerblauw in. Maar verder heb ik vooral felrood en geel gebruikt.

Door de structuur en de goud en koperverf die ik heb gebruikt (dat glanst) is het lastig om een goede foto te maken, deze kwam het beste overeen :)