[TEK] Mijn weim

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem14

[TEK] Mijn weim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:49

Beste mensen,

Afgelopen dagen eens al jullie prachtige tekeningen bekeken! Heb al niet meer getekend sinds de middelbare school, dus ik dacht laat ik eens kijken of ik het niet verleerd ben en of het het waard is om wat tekenspulletjes aan te schaffen. Dit heb ik net in 10 minuutjes even gauw getekend. Verhoudingen kloppen nog niet en ik had alleen gewoon kleurpotlood en printerpapier tot mijn beschikking, niet eens een gum :P Dus wees aardig!

foto

Afbeelding

Wat is goed om mee te beginnen? Gewoon zachte potloden? Pastelkrijt enzo lijkt me ook erg leuk maar misschien niet zo handig om daarmee te beginnen..?
Laatst bijgewerkt door Anoniem14 op 30-07-11 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Equiine

Re: Mijn weim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:51

Ik vind het goed gelukt hoor, al helemaal als je het al niet meer zo lang gedaan hebt.
Graag zie ik de volgende keer een tekening mét lichaam! :D

Anoniem14

Re: [TEK] Mijn weim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:53

Ojee dat is al veeel moeilijker :P Eerst maar even een setje fatsoenlijke tekenspulletjes aanschaffen ;)

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:02

Met 'gewone kleur en tekenpotloden' kom je al een heel eind. Printpapier werkt gewoon niet fijn.

Tips voor volgende keer, zorg dat je veel geduld hebt, kleur in lagen, kleur met aandacht. Voor de rest prima opzet al om te beginnen :)