Ik ben momenteel bezig aan een schilderij, daarvan zal ik hier enkele WIP's online plaatsen voor de geïntresseerden.

De afmeting is 70x100, acrylverf op doek.
De foto komt uit een fotoboek met paarden, het is een stuk uit een kudde IJslanders.
WIP 1:

Lang gezocht naar de juiste kleuren in het gezicht van het paard. Er moet nog aan gewerkt worden, ook aan de oren en de buik! Ik ben nu al begonnen aan het 2e paard in de rij (het zijn er een stuk of 5 bij elkaar, met nog enkele wazige erachter), enkel de grondlaag is nu zichtbaar. Ik zie net ook een grijze veeg in het 1e paard zijn hals, dat zal ik dan nog wegwerken.
WIP 2:

2e paard af, 3e paard begonnen. Het is een zwart paard, wat het wel moeilijker maakt vind ik!
Ook aan het 2e paard zijn hals moet ik nog werken, er zit een bruin stuk in dat mij stoort.
WIP 3:

Het 3e paard is ook af, na deze foto heb ik de neusgaten minder licht gemaakt omdat ze hier te fel uitkomen. Aan de benen word nog gewerkt!
Tips zijn meer dan welkom. Het 1e paard vind ik tot nu toe het slechtst, zijn hoofd dan. Zijn ogen zijn te groot en hij ziet er volgens mij te schattig uit.
Tips zijn dus welkom!Wie meer werk van mij wil zien kan een berichtje sturen, dan stuur ik even mijn site door. Ik maak ook schilderijen en tekeningen op aanvraag, ik ben zeer tevreden dat ik laatst mijn eerste opdracht mocht maken! Hier ook even een foto van:

Dit was voor Melissa Eecloo.

Het is een foto uit een paardenboek!