[MOV] Alternatief vloerkleedje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[MOV] Alternatief vloerkleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:08

Omdat het boek nu eindelijk echt naar de drukker is en ik me anders helemaal opvreet van de zenuwen, toch maar weer een filmpje op UK! :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Carien

Re: [MOV] Alternatief vloerkleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:12

Wat ontzettend leuk!
Gefeliciteerd ook ;)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:13

haha, dat zijn er onwijs veel. Erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:16

Op zich valt het wel mee, het zijn er in totaal 46. In de tekenmap lijkt het gewoon niet zoveel, maar als je ze naast elkaar legt, zijn het er ineens heel erg veel!

Laatst verveelde ik me en vroeg ik me ineens af hoeveel paarden er eigenlijk precies op staan in totaal. Dus, na veel tellen (en de tel kwijtraken en nog een keer tellen ;)) had ik het antwoord: 196 paarden. Goed dat ik dat niet wist voor ik begon... :D

(en inderdaad, toen vroeg ik me helemaal af waarom ik er niet nog 4 meer had getekend... B-) :D

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 19:23

Wauw, wat zitten er schitterende mandela's tussen zeg, echt fantastisch mooi! Ze zijn ook zo verschillend allemaal!

Wordt het een boek op (aquarel O:) )papier waarop je ze in kan kleuren, of is dat niet de bedoeling? En weet je al wanneer hij klaar is bij de drukker ('hebbuh' :D )?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:29

wow ze zijn echt gaaf :D leuke sneak preview :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 21:40

Natuurlijk moet je ze in kunnen kleuren!!! Dat is juist het hele idee! :j
Ze zijn pas echt 'af' als ze kleur hebben en dus worden ze op redelijk dik papier gedrukt zodat je ze met kleurpotloden en stift kunt inkleuren. Het mooiste vind ik dat door het boek straks iedereen de mandala's op zijn eigen manier kan inkleuren en er van elke mandala straks honderden verschillende versies zijn. :)

Schilderen kan trouwens ook, maar dan kun je er het beste wat stevig papier onder leggen zodat het niet doorlekt naar de mandala eronder (of hem er gewoon uitknippen voor je gaat schilderen). Als je klaar bent en hem laat drogen tussen twee vellen papier en onder een stapel boeken, dan droogt hij ook mooi glad op.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 21:46

echt heel mooi!Ik lig in een deuk om dat muziekje erachter :D
Volgens mij jaren 30?