het verhaal van mij en mijn BFF Larissa (btjeetje):
Daar loop ik dan, naar de auto. Op weg naar Flash, mijn droompony, Eindelijk, na al dat werken, heb je eindelijk je eigen haflinger. je grootste droom die eindelijk uitkomt. Larissa stapt ook de auto in, en zegt: 'nou komt het, nu gaat het gebeuren! we gaan apollo en flash ophalen! we hebben eindelijk onze eigen haflingers!' we lachen en trillen van de zenuwen.
daar staat het. de manege waar Flash woonde. We lopen naar binnen en zien een vrouw staan. 'Hallo, jullie komen zeker Flash ophalen?'
na een klein uurtje staan we weer buiten met Flash aan een halstertouw in mijn handen. we zetten haar in de trailer en rijden het terrein af. Ik huil helemaal van geluk.
Nu gaan we naar het andere adres. Daar is het. de manege waar Apollo woonden. we lopen naar binnen en zien een man lopen met een zadel. 'hee, jullie komen hier voor Apollo?'
na een klein uurtje staan we weer buiten met Apollo aan een halstertouw in larissa's handen. we zetten hem in de trailer en rijden het terrein af. Larissa huilt helemaal van geluk
Thuis aangekomen, zet ik Flash samen met Apollo in de wei. we kijken naar de 2e dikke vriendjes.
5 weken later rijden we daar. ik op flash, larissa op apollo. bij de waal. gallopperend door het water.
We gaan terug naar de stallen en ik zet Flash in haar stal. Ze begint gelijk te eten. Ik knuffel haar tot ik hoor: 'Stefany, Kom kijken, dit is hilarisch.' ik loop de stal uit en Flash komt achter me aan. daar zie ik Apollo op zijn rug heerlijk rollebolle terwijl zijn manen over zijn neus kietelen en Apollo ze probeert weg te schudden. Flash steekt haar kopje om het hoekje van Apollo's stal en hinnikt. Apollo hinnikt terug. Ze lopen naar elkaar toe en beginnen te knuffelen. Larissa en ik lopen naar onze pony's toe en beginnen mee te knuffelen. 'Tot morgen schatjes' zeggen we tegelijk. Ik zet Flash terug in haar stal en haal haar halster van haar hoofd. Larissa en ik lopen weg en zwaaien nog na naar onze pony's. Ze schudden tegelijk hun hoofd en hinniken.
De volgende dag staan Larissa en ik op uit de slaap en trekken meteen onze paardrijbroeken aan. 'Zullen we vandaag naar de waal gaan springen?' vraag ik aan Larissa. Larissa antwoord heel enthousiast. 'Dat is toch wel logisch!'
We lopen de stallen binnen en daar staan Flash en Apollo met hun hoofden uit hun stallen ons aan te kijken. Flash briest, vervolgens hinnikt Apollo en Flash steekt haar neus naar mij uit. Ik steek mijn hand naar haar uit en ze steekt haar neus in mijn hand. ik omhels haar en loop de stal binnen. haar hoofdstel om. Een mooie zwarte met diamantjes op haar frontriem die spellen F L A S H. Apollo heeft precies de zelfde met A P O L L O erop. We stappen naar buiten en ik stijg op. naast mij zit larissa ook al op Apollo. We stappen naar het hek en rijden de weg op.
Er komt een auto aan en we staan stil. Flash briest. We draven naar het ruiterpad en springen over het balkje. We beginnen te gallopperen. De wind door je haren en het geluid van gallopperende hoefjes op de aarde. Daar is de waal. We stappen naar het water, staan stil en Flash en Apollo steigeren tegelijkertijd. We gallopperen door het water en het water komt in mijn gezicht.
We gallopperen nog even door en besluiten om weer naar de stallen terug te gaan. Daar aangekomen nemen Larissa en ik afschijd van onze hafjes. 'We houden van jullie!' zeggen Larissa en ik tegelijk.
een jaar later raakt Flash in verwachting van Apollo. Ze bevalt van een prachtig hengstje, Shadow. We besloten dat Shadow eigendom was van ons samen en daar stonden ze dan. Vader Apollo, Moeder Flash en zoontje Shadow.
word vervolgd ...
Maar 1 ding vind ik jammer van heel dit verhaal, Dit is enkel een droom. die misschien uitkomt. maar waarschijnlijk niet met onze droompony's.
wat vinden jullie ervan? ik weet dat dit heel erg penny is maar dit is mijn grootste droom. ik wil enkel jullie mening meer niet!
Laatst bijgewerkt door stefany2609 op 17-07-11 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt
waar slaat dat op? ik zeg gewoon wat dit mijn grootste droom ever is:D ik bedoelde het niet gemeen of zo, maar ik reageer gewoon even op je reactie:D
Anneert
Geplaatst: 17-07-11 16:29
Inderdaad erg penny, maar dromen mag
tokedri
Geplaatst: 17-07-11 16:30
Ach nou ja zeg, wat een onzin
stefany2609
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 16:31
kunnen jullie stoppen met penny? ik weet dat dat zo is, maar dit is mijn droom:D en je hoeft dit niet te lezen..
mang
Geplaatst: 17-07-11 16:34
woooow pennyalarm haflingers ? geen zwarte arabierenhengsten?
Pirate
Geplaatst: 17-07-11 16:36
Misschien hoort het wel ergens anders, maar zo banketstaaf hoef je ook al weer niet te doen. Als iemand een droom heeft en die met ons wil delen, accepteer dat dan, ookal is het zo 'penny'. Mag het?! Als je zelf geen paard hebt mag je heus eens zo iets dromen.
@pirate bedankt @de rest, ik vind de reacties niet zo heel erg leuk. ik vraag alleen een mening. als jou mening saai, dom of wat dan ook is. ik vind et best maar meer vraag ik niet. mijn droom is misschien ook penny, maar ik kan er niets aan doen dat mijn droom zo is.
Ach, de vakantie is weer begonnen, genoeg tijd om te fantaseren niet waar?
Maaikee43
Geplaatst: 17-07-11 16:42
Frodo_ schreef:
Ach, de vakantie is weer begonnen, genoeg tijd om te fantaseren niet waar?
stefany2609
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 16:43
hoezo ligt dat aan de vakantie? dit is mijn droom die ik al 13 jaar heb. letterlijk. in ieder geval, vanaf dat ik kon praten. en mods, jullie mogen dit sluiten want ik krijg geen reacties die ik vraag.
Pff typisch bokt hoor, iets komt niet realistisch over en gelijk zulke reacties. Volgens mij hadden wij op deze leeftijd (en sommigen mensen nog steeds, die kunnen niet alles krijgen wat ze willen ) allemaal zulke dromen, schreven we er verhaaltjes etc over. Snap niet waarom je haar dan gelijk moet afkraken.
YelaBrenda11
Geplaatst: 17-07-11 16:48
dromen mag toch ! Niet zo flauw doen..
Wat is er mis met penny zijn? Ts heeft het hier niet over join-ups en dergelijke. Maar gewoon over haar droom,die iedereen moet accepteren!
TS,ik vind je verhaal goed geschreven,alleen er zijn een paar dingetjes waar je op kunt letten. Zo is het handig als je de dingen niet al te snel laat gebeuren,zoals het voorval met het veulen. Maar ook de buitenrit kan iets uitgebreider,ze zijn slechts een paar minuten weg en besluiten ''terug naar de stallen te gaan'
verder,zeg nooit nooit hé. Misschien gebeurt er wel een wonder en wordt je droom werkelijkheid!
Pirate
Geplaatst: 17-07-11 16:48
Hélemaal niets, mensen vinden het alleen grappig omdat je als je oud genoeg bent om zelf een paard te houden je héél anders denkt over dit soort dingen. Dan wil je geen diamantjes meer op je halster. Dan denk je niet meer alsof de wereld een film is. Maar blijf dromen
fuego3
Geplaatst: 17-07-11 16:49
ik denk dat de reactie van de bokkers niet slecht bedoeld is , ze willen gewoon dat alles goed op hun plek komt te staan op dit forum
ik snap dat dit je droom is , daarvoor zit je immers ook op bokt , je hebt een leuke droom , die als je je best doet vast ooit wel te verwezelijken is in de toekomst als je zelf je geld verdiend en je je eigen keuzes maakt.
kijk deze reacties vind ik leuker @annemiek_ ik ben ook al aan het overwegen om daar heen te gaan:D @YelaBrenda11 bedankt voor de tips, als ik tijd heb ga ik het aanpassen. @ de rest, bedankt voor jullie reacties!
Annemiek_
Geplaatst: 17-07-11 16:56
stefany2609 schreef:
kijk deze reacties vind ik leuker @annemiek_ ik ben ook al aan het overwegen om daar heen te gaan:D @YelaBrenda11 bedankt voor de tips, als ik tijd heb ga ik het aanpassen. @ de rest, bedankt voor jullie reacties!