Vind het zelf een erg geslaagd plaatje. Nu ben ik nog wel een beginner maar vind het zeer leuk om mijn camera te ontdekken. Daarom ook graag opbouwende kritiek
Foto is gemaakt met een Canon EOS 1000D met Tamron 70/300 objectief,
Nette foto! Persoonlijk vind ik de uitsnede van de foto erg krap. Ik had hem liever wat ruimer aan zowel de onder- als de linkerkant gezien. Ook lijken de kleuren wat geel/groen (?), maar dat vind ik persoonlijk niet storend!
Ik vind het een mooie scherpe foto. Wel vind ik hem iets te krap gekaderd Maar omdat ik tegen strenge bitten ben kan ik deze niet goed beoordelen sorry...
Vind niet dat je afkeer van bitten moet beïnvloeden of een foto goed is of niet. En een bit is zo scherp/slecht als de hand van de ruiter. En nu weet ik uit betrouwbare bron dat dit paard door goede amazones bereden wordt en dit bit nauwelijks draagt. Dat gelige herken ik ook niet...
Ik vind inderdaad de uitsnede ook te krap.. had wel iets meer ruimte om het paard gemogen. En dat gelige zie ik wel! De onderkant van de mond bijvoorbeeld en rechts bij de 'baard' van het paard..
Maar hij is wel erg mooi scherp
_lucy_
Geplaatst: 14-07-11 21:10
Qua kleur en scherpte mooi. Verder niet echt bijzonder. Waar is de compositie?
En HorsesNatas: Dit slaat echt compleet nergens op! Wat heeft dat bit met de kwaliteit van de foto te maken??
_lucy_ Dat zeg ik niet, dat het met de kwaliteit van de foto te maken heeft! Ik zei toch al dat ik hem goed scherp vond en dat hij iets te krap gekaderd is?! Alleen omdat ik zo'n bit er zo pijnlijk uit vind zien, wordt mijn aandacht daar naar toe getrokken!