[SCH]olieverf schilderijtje A5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

neres

[SCH]olieverf schilderijtje A5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 21:16

Bij deze mijn tweede olieverfschilderijtje. Nummer 1 is ondertussen gedroogd en daar ga ik weer aan beginnen. In de tussentijd ben ik aan deze begonnen. Een A5 schilderijtje van een schildpadkat. Ik heb veel moeite gehad om de diepte erin te krijgen en dat linker oog.... op de foto klopt het gewoon maar ik krijg het niet kloppend geschilderd.
De snorharen missen wederom dat is voor de volgende keer.

Afbeelding

zoofje

Re: [SCH]olieverf schilderijtje A5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:41

let goed op de verhoudingen, verder vind ik hem goed gelukt!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:10

heee kijk aan, weer een schildpadje! Schattig hoor..voor je het weet heb je een hele collectie! Het enige commentaar wat ik kan geven is dat ik in de achtergrond verticale strepen zie , langs het profiel van de kat..en snorharen :D Maar die komen er vanzelf wel op...ik vind dat je toch een heel eigen stijl hebt zo, heel erg leuk!

neres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 09:54

ik houd gewoon van schildpadjes irl :D dus dan worden ze ook vastgelegd he :) maar ik heb er maar twee dus voorlopig blijft het hier even bij tot ik weer een hele gave foto heb.

De volgende is ook weer bekend een hele aparte foto van een flatcoated retriever, waar je vooral zijn neus op ziet. Ik kan niet wachten om hier aan te beginnen 1 probleem is alleen dat ik geen goede plek heb om ze te laten drogen ze liggen nu in de kast en er is maar ruimte voor 3 :)

Dank je voor de opmerkingen, ik zal de achtergrond nog een keer goed overdoen. Ik verf die namelijk eerst en dan veeg ik m af met een doek om idd de strepen te voorkomen, dus strepen kunnen we niet gebruiken :D.

Die verhoudingen blijven moeilijk om over te brengen op papier maar het is al wat beter als het is geweest dus mss bij de volgende poging komt er nog meer verhouding in.