[TEK] Valentino

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

[TEK] Valentino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:20

Ik kreeg van mijn instructrice de opdracht om het paard van een van haar klanten na te tekenen. De persoon voor wie het portret is, is al een tijdje ziek en heeft dus al die tijd haar paard niet kunnen zien en verzorgen. Samen met stalgenootjes hebben ze geld bijeen gelegd om haar het portret te kunnen geven, keurig ingelijst.

Dan hier Valentino.

Afbeelding

Pastelpotlood op A3 formaat. Ik heb echt mijn hoofd gebroken op zijn hoofd, wat een aparte neus heeft het dier. Hij heeft geen ramsneus, maar een bult op zijn neusbrug. Ik geloof dat ik er aardig in geslaagd ben dat goed weer te geven.

Ik heb de tekening gisteren aan mijn instructrice gegeven en die vond hem prachtig, helemaal gelijkend. Dat is natuurlijk een fijn compliment. Tips voor de volgende keer zijn altijd welkom, commentaar uiteraard ook. Omdat de tekening al is weggegeven, kan ik er niks meer aan veranderen.

Even een NB'tje: Ik ben niet zo goed in het vastleggen van mijn werk op foto, daarom wil het lot dat het kolletje overbelicht is en dus een witte vlek lijkt. Op de daadwerkelijke tekening zijn daar gewoon haartjes en een kruintje te zien.

Killed

Re: [TEK] Valentino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:03

leuk gedaan! Heb je de vb foto ook?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:04

ik vind m prachtig! wat een karakteristiek hoofd heeft het paard zeg! mooi.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 20:07

Thanks, beide :D

Ik heb geen digitale voorbeeldfoto. Ik heb beloofd deze niet op internet te zetten. :)