[FOTO] kleine draak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmberley

[FOTO] kleine draak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 17:47

Hi!

Heb gisteren weer is een poging gedaan om me kleine nichtje leuk op de foto te zetten, ( kleine eigenwijze meisjes werken nooitniet mee :+ )
Zie hier het resultaat, en tips zijn ALTIJD welkom, ben tenslotte maar een beginnende amateur ;)

foto's zijn met mijnalbum ge-uploaded, dus niet al te beste kwaliteit :')
1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

En nog een vraagje voor de creatievelingen onder ons.. foto 4, ik irriteer me kapot aan dat bandje van het truitje bij haar arm. En aangezien me zus helemaal laaiend is over deze foto, en pas een nieuw huisje heeft leek me dit een leuk kado op een ietswat groter formaat- maar dat bandje :(:)
Zijn er mensen die dit kúnnen, en uiteraard willen weg werken als het mogelijk is?

Groetjes!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:18

Ik vind het erg pakkende fotos, foto 2 en 4 zijn mijn favorieten :j Het enige waar je op kan letten is de compositie van de foto`s denk ik, althans de uitsnede van de foto. Af en toe mist en een handje, of een elleboog.
Verder is het verstandig om je fotos op te loaden via imagehack of photobucket, want de kwaliteit van je foto komt in mijnalbum helemaal niet tot zijn recht.

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 21:51

Dankjewel!
En klopt inderdaad wat je zegt over de compositie, maar was ook eigenlijk heel erg gefocusd op de bellen :+ Sjoooj, dat was lastig afentoe, maar we blijven oefenen.
Heb de foto's ook wat uitgesneden enz. Zal de volgende keer zeker op de handjes/ellebogen e.d. gaan letten
Maar bedankt voor je tip!

Selmah

Re: [FOTO] kleine draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:45

Kim!!! Wat een fantastische foto's!!!!!! Wauw!

Courses

Re: [FOTO] kleine draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:30

Ik vind de compositie af en toe beetje raar gekozen. 2,3,5 en 7 bijvoorbeeld. En elke keer is er net weer een stukje afgesneden inderdaad, daar een arm, dan weer dit, erg zonde.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:20

Leuk!!
Wat een heerlijke meid die nu al weet wat ze wilt. Tenminste dat straalt ze uit :D

Klein puntje:
De kleurenfoto's doen wat geel/rood aan...
Dit kan je realistischer maken door je witbalans goed in de gaten te houden, of het was juist je keus ze wat geel/roder te schieten. Dat kan natuurlijk, ikzelf vind het een beetje te.

Maar gaaf hoor!

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 11:11

Kayila schreef:
Leuk!!
Wat een heerlijke meid die nu al weet wat ze wilt. Tenminste dat straalt ze uit :D

Klein puntje:
De kleurenfoto's doen wat geel/rood aan...
Dit kan je realistischer maken door je witbalans goed in de gaten te houden, of het was juist je keus ze wat geel/roder te schieten. Dat kan natuurlijk, ikzelf vind het een beetje te.

Maar gaaf hoor!

Dankjewel, en dat heb je dan heel goed gezien, die weet echt precies wat ze wel/niet en hoe ze het wil *\o/*

Maar dit was idd niet mijn keus geweest hoor van de geel/rode kleur.
Thnx voor je tip over de witbalans, ach ..aldoende leert men he :D
Zal er zeker op gaan letten de volgende keer! Moet ook eerlijk zeggen dat ik de helft van me knopjes en zo van me camera niet onder controle heb hoor, snap er soms niks meer van :+
Ach blijven oefenen.

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 11:16

Courses schreef:
Ik vind de compositie af en toe beetje raar gekozen. 2,3,5 en 7 bijvoorbeeld. En elke keer is er net weer een stukje afgesneden inderdaad, daar een arm, dan weer dit, erg zonde.

Ja klopt, moet wat meer op dat soort dingen gaan letten ;)
En 2 vond ik zelf wel meevallen, want vond de poef waar ze opzat niet zo mooi dus wilde die er niet op hebben, en aangezien mevrouw wel blijft zitten maar NIET blijft staan op een plek :')