[SCH][WIP] Primeur: Kattenschilderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SCH][WIP] Primeur: Kattenschilderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 10:19

Deze keer geen pastelkrijt van mij! :D Maar een heus schilderij (dat rijmt ook nog :Y ). Dit is de eerste keer dat ik schilder, en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt! Ik vind het ontzettend leuk om te doen.
Ik maak dit schilderij in opdracht van mijn ouders, zij wilden graag een aantal schilderijen van onze katten. Ik ben van plan om er vier te maken. Drie van mijn huidige katten, en één van mijn drie jaar geleden overleden kat. Met die laatste ben ik begonnen. Noeska. :)

Ik was vergeten om foto's te maken, dus heb geen foto's van het allereerste begin.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Detail
Afbeelding

Het schilderij is nog niet af. Er zijn nog verschillende dingen die ik wil aanpassen (v.b. de nu hele harde lijn van de mond), en natuurlijk ontbreken de snorharen e.d. ook nog. Alle tips zijn welkom! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 11:53

Kan m'n bericht niet meer wijzigen.

Afbeelding

Anne_Baukje

Re: [SCH][WIP] Primeur: Kattenschilderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 00:22

Mooie kleuren!!
De ogen heb je al heel mooi gedaan. Alleen lijkt de voor ons linker iets te ver naar buiten te staan.
Ik ben benieuwd naar de volgende stap! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:01

Ben gister nog even weer bezig geweest. :)

Afbeelding

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:21

Ik zou hem zo laten als hij nu is :P . Je stijl vind ik namelijk erg leuk! Hij is anatomisch niet helemaal correct, en door de zwarte lijntjes krijgt hij een beetje een cartoonachtige uitstraling, maar dat maakt hem (vind ik) juist super gaaf! Niks meer aan doen dus :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:37

Het was ook niet de bedoeling dat hij heel realistisch zou worden. Zoals hij nu is was wel zo ongeveer de bedoeling. :j Mijn ouders vinden hem ook erg leuk zo dus ik denk idd dat ik hem zo laat. :)