[FOTO] Oeh-la-la...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

[FOTO] Oeh-la-la...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 03:02

... ~~}>

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

Info: Canon 40D// 50 mm 1.8

Niobe

Re: [FOTO] Oeh-la-la...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 06:03

Het is iets te vroeg om iets heel zinnigs te zeggen, maar ik moet dit toch even kwijt:
Foto 3 is ge-wel-dig! Hele mooie compositie vind ik

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 16:28

Ik vind foto 3 juist niet zo geslaagd, omdat ik het een beetje een onflatteuze pose vind voor het model :)

Foto 1: Vind ik het best :j Haar gezicht, ogen en haarkleur komen mooi uit :j Ik stoor me aan de schoentjes en aan het grote witte vlak schouder/arm.. Had de uitsnede liever is groter gezien denk ik :j

Foto 2: Ook hier vind ik de pose niet flatterend :n

Foto 4: Ik vind de uitdrukking van het model niet zo en ik snap de tuinhandschoen niet zo goed :D Snap dat het in de serie wel past, maar is toch een beetje vreemd :P
Let ook op overbelichting op de schouder

Ik vind dat je een mooi model hebt gekozen en dat je origineel bent met je composities :j top!
Blijf wel opletten dat het je model wel op zijn voordeligst laat zien :)
Succes!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 16:57

Dankjewel beiden!

Het doel was eigenlijk om iets te doen wat anders is dan normaal, 'gekke' foto's met een decor. Dus ook gekke poses. Dit is de eerste keer dat ik hierin aanwijzingen heb gedaan, en ik moet zeggen, dat is knap lastig :') Het model is ook de slankste niet, dus het was puzzelen :j Ben het daarom ook met jou eens Corelli! Al vind ik foto twee wel erg leuk, spontaan uit de verf gekomen ondanks het onflatteuze. Overbelichting vind ik niet zo erg storen, daarom zo gelaten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 17:00

Dat onflatteuze in de foto's vind ik het juist wel een soort extra edge geven waardoor de foto's interessanter zijn.
De compositie met die bladeren enzo vind ik nog steeds erg gaaf, ik blijf er naar kijken

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:03

Ik vind dat onflatteuze ook juist gaaf!
Ik vind het hele geslaagde foto's, lekkere kleuren ook.
Enige 2 mindere puntjes vind ik de tuinhandschoen op de laatste, en ik stoor me eraan dat het op de 3e foto net lijkt of die tak uit haar kont komt :+ Maar dat kan ook aan mij liggen _O-

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:11

Ik wilde het eigenlijk zelf al niet zeggen xNavatu, in de hoop dat het niemand ook opvalt haha :=

Dankjewel!