Heee allemaal!
Ik hou een wedstrijd paard ontwerpen, aangezien ik er eentje nodig heb, maar ik het zelf niet echt goed kan
Eerst:De regels:
•Het paard moet gecentreerd staan in het transparante frame en tenminste 90% van de hoogte en breedte vullen
•Het paard moet worden ingezonden op een transparante achtergrond
•Er mag niets anders dan het paard in de tekening staan (bijv. geen achtergrond, geen personen, geen gras...)
•Trekpaarden zijn niet toegestaan
•Paarden die tuig aanhebben (incl. bits, zadels, stijgbeugels enz...) of een deken worden niet geaccepteerd
•Maar één paard per illustratie
•Geen foto's toegestaan (zelfs als ze bewerkt zijn)
•De illustratie mag niet wazig/vaag of pixellig zijn
•De illustratie mag niet uit een 3D scene komen
•De illustratie moet in het verzochte formaat zijn
•De illustratie mag geen mensen bevatten
•De illustratie mag niet afgeknipt zijn rond de randen
•De illustratie mag niet aanstoot geven aan jonge spelers (bijv.: geen bloed)
•Plaats geen handtekening op je illustratie
Je kan kiezen uit:
Paard
Pony
Pegasus
Eenhoorn
Ezel
(2000KB maximaal toegestane formaat PNG )
Dat stond er naast ergens, geen idee wat het betekend maarja xD

Daar moet hij in komen zegmaar.
Je plaatje moet geplaatst worden in het transparante (doorzichtige) gebied in het sjabloon. Je mag de grootte of formaat van dit sjabloon niet wijzigen.
In jouw illustraties van gezelschapsdieren of paarden, voeg een lichte schaduw toe op de grond, onder de voeten om het beter te laten integreren in het spel.
Dat het was het wel ongeveer denk ik
De sluitingsdatum is 29 juli om 21.00. Succes!
Ennn euh.. No idea, actually. Omg dat is wel echt dom xD Eeuh. Ik bedenk nog wel wat!
Het mag als je toestemming hebt van de maker
en ik heb m'n moeder net zo ver gekregen dat ik 2 pasjes mag kopen hiervoor. En ik weet niet echt hoe Photoshop werkt en ik mag het ook niet kopen en goede Photoshop kost geld..