[FOTO] Eerste keer met Nikon D3100

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Charr_x

[FOTO] Eerste keer met Nikon D3100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 09:02

Heb van vriendjelief een spiegelreflexcamera gekregen! *\o/*
Gisteren op bezoek bij familie en geprobeerd af en toe iets leuks vast te leggen.
Het is de allereerste keer dat ik met een spiegelreflex fotografeerde en probeerde gewoon steeds een leuk momentje te vatten.

Ik ben van plan om natuurlijk heeeel veel te gaan oefenen maar ben een benieuwd wat de getrainde ogen van mijn eerste pogingen vinden.
Persoonlijk vind ik de hond het best geslaagd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shoot! :)

Springruit06

Re: [FOTO] Eerste keer met Nikon D3100

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:52

Welke lens heb je erop zitten? :)

Foto 1 vind ik een leuke foto, niet erg bijzonder maar ik vind het sfeertje wel fijn. Vind het een beetje een HEMA foto?
De rest van de foto's zijn ook niet heel erg speciaal, maar verder: Ze zijn scherp en de kleuren kloppen. Die foto met die tenen vind ik niet leuk, maar dat komt misschien ook omdat ik niet zo van tenen houd.

Hartstikke leuk cadeau van je vriendje, en lekker verder oefenen. :)

Charr_x

Re: [FOTO] Eerste keer met Nikon D3100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 08:41

Dank je voor je mening! :)
Jaa die vlinder kwam op mijn tenen zitten en ik wou hem graag vastleggen, alleen best lastig als hij op je eigen voet zit :p

De kitlens zit er op, 18-55 mm. Ik moet nog ontdekken wat ik het leukst vind om te fotograferen (dieren, mensen, natuur, voorwerpen, gebouwen,...) Als ik daar uit ben ga ik zeker op zoek naar lens die specifiek voor dat doel geschikt is.
Oefenen ga ik zeker doen. :)