[FOTO] Kiddo.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

[FOTO] Kiddo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 20:40

Jochie van 2 in de studio, helaas had meneer niet zo veel zin en was het best lastig om een paar leuke plaatjes te krijgen. Hieronder toch een paar waar ik wel tevreden mee ben :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saskiaa_

Re: [FOTO] Kiddo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:37

Jammer dat hij op de eerste twee foto's zijn vingers in zijn mond heeft. De derde vind ik de beste, omdat je ziet dat hij daar op zijn gemak is en lekker speelt.
De kleuren zijn niet mijn smaak. Vind het ook jammer dat hij een druk shirt aan heeft, daar kun je niet heel veel aan doen op zich. Ik zeg er wel altijd bij dat een rustig shirt mooier overkomt op de foto, vaak luisteren ouders dan wel naar. :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:20

vind het geen fijne foto's om naar t kijken vind de kleur vreselijk.
en daarbij zijn alle 3 de foto's niet echt scherp.
en idd het enorme drukke tshirt en die broek met zoveel print maakt de foto heel erg druk en niet fijn om naar t kijken

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 16:56

sepia was keuze van de klant, vind het zelf ook wel mooi dus vandaar dat ik ze er zo op heb gezet.
Drukke shirt en broek heb ik bij een betalende klant ook niet veel over te zeggen, meld alleen dat ze beter geen wit of zwart aan kunnen trekken, verder is het nog altijd de keuze van de klant ;)

foto's zijn weldegelijk scherp in photoshop op 100%. Denk dat mijn site ze een beetje verkloot heeft, al vind ik niet dat ze hierboven heel onscherp lijken.

zikina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:36

ik zeg nee en ben 2 hahaha vondt de eerste erg leuk zo kan mylan ook zitten en de 3e lekker met de auto aan spelen. heb er verder geen verstand van weet alleen dat kindjes NOOIT doen wat jij wil hahahaha