1

2

3

Met het rechteroor ben ik nog niet klaar..
Wat vinden jullie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

ben érg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Ga je zijn lichaam ook nog volledig doen?

met het voor ons rechteroor nog niet zo, die is ook nog niet klaar 
Ik heb nog nooit een digitaal werk gemaakt dus kan je geen tips geven over de technieken, maar ik vind vooral de vacht van de bles er al heel aaibaar uitzien. Nu mis ik nog wat diepte en glans in het zwarte gedeelte, maar misschien was je daar nog mee bezig
. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je weer wat verder bent!

) van dit ras. Goed bezig

(laten we dat maar niet doen he) denk dat er iets van oranje oid doorheen

geweldig ras ook.
verder vind ik enigszins ongelijke oren niet storen, niemand heeft symmetrische oren. Je zou het kopje nog iets kunnen versmallen inderdaad, die hoekjes er een beetje af en dan denk ik dat het al een hoop scheelt.
). Ben wederom erg benieuwd wat je er van gaat maken! 
Ook al is het nog vrij voorzichtig, je ziet het verschil.
Je hoeft natuurlijk niet meteen allerlei knalkleuren erdoor te gooien ('t is ook maar net wat je eigen smaak is natuurlijk), maar vaak wordt een tekening er met wat meer kleur net wat levendiger door. Het is natuurlijk ook smaak, je hebt mensen die vasthouden aan een kleurpalet van bruin, zwart en wit (bijv) maar vaak oogt dat vrij tam of je moet echt heel veel verschillende tinten gebruiken (en dan zul je zien dat je uiteindelijk ook meer naar roodbruin of geelbruin gaat neigen, of wat meer blauwzwart).
maar een beetje kleur in je werk kan imo nooit kwaad.