De Grote Zomer Mandalapaarden Kleurplaat Wedstrijd!!!
Zoals beloofd in het andere topic en in overleg met de mods, is hij er nu dan toch: de kleurplaatwedstrijd op UK. Het plan is simpel: ik heb een nieuwe mandalaplaat gemaakt die niet in het Mandala Paarden boek staat, want het leek me leuk om iets zomers te maken in de stijl die in het vorige topic het populairst was. Iedereen die wil mag vervolgens zijn creatieve krachten op deze mandalaplaat loslaten op welke manier dan ook: digitaal bewerken of uitprinten en inkleuren/beschilderen/er een collage van maken/borduren/met krijt of stift bewerken - alles mag (zie de regels)!
Geen wedstrijd zonder prijs natuurlijk,
en dus kiezen de uitgever en ik (en misschien ook een poll op UK?) op 1 augustus 2011 de winnaar, die dan het eerste exemplaar van het Mandala Paarden boek wint dat dan net van de persen komt rollen. De tekening
Voor een eerste indruk:

De grote versie om in te kleuren: http://img7.imageshack.us/img7/835/mandalakleurplaat31.jpg
Mocht je de grote versie als PDF willen, stuur mij dan een pb'tje met je mailadres
Da rulez
- Je mag de tekening/lijnen volledig naar eigen inzicht aanpassen, maar de copyright-rand rond de mandala moet blijven staan (je mag hem natuurlijk wel meenemen als omlijsting in het kleuren en versieren, maar hij mag niet verwijderd/onleesbaar gemaakt worden)
- Je kunstwerk moet teruggeplaatst worden in dit topic als je mee wilt doen met de wedstrijd
- Je mag zo vaak meedoen als je wilt (wel steeds een andere variant insturen natuurlijk
) - Sluitingsdatum: 1 augustus
- De winnaar krijgt voor 8 augustus bericht!
Veel succes en vooral heel veel plezier gewenst!

dus tijd genoeg , begon er ook mee volgens mij ook mee.