[DIGI] Paarden neus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

AniiQue

[DIGI] Paarden neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 15:10

Ik heb sinds vandaag mijn teken tablet (van trust.)
En ben eventjes wat gaan rommelen met het programma (naam kwijt haha.) van Corel.

Normaal tekende ik heel veel maar dit hele jaar nog geen potlood aangeraakt dus het moet weer helemaal wennen.

Hij is nog niet helemaal af.. Komt nog wel dit is wat ik tot nu toe heb.

Afbeelding

Ik vind het voor de eerste keer wel goed gaan!

Anoniem

Re: [DIGI] Paarden neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:45

De vorm van de neus zelf vind ik wat minder goed gelukt, zowel de verhoudingen als de symmetrie (rechterneusgat is bijvoorbeeld veel smaller, alsof hij bijna dicht zit), maar wauw, wat een geweldig mooi gouden kleurmengsel heeft de vacht gekregen! :))
Misschien niet helemaal realistisch doordat hij geen vachtstructuur heeft, maar qua kleur is het zo net alsof hij echt van vloeibaar goud is, erg mooi. Ik zou wel een heel paard op deze manier geschilderd willen zien!
Hoe heb je dat gedaan? Gewoon met een gewone penseel in het tekenprogramma?

EvelijnS

Re: [DIGI] Paarden neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 19:00

Dit topic voldoet niet aan de regels van een [WIP] topic, meer hierover kan je hier nalezen: [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst
Daar staat onder meer te lezen dat een [WIP] uit drie duidelijk opeenvolgende stappen dient te bestaan. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje. Je kan een nieuw topic openen als je 3 stappen kan laten zien.