[VER] My teenage dream

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tess__

[VER] My teenage dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 15:05

Hi bokkers,

Na het verhaal wat ik nooit heb afgeschreven (I just don't know what to do with myself) ben ik drie kwartier geleden begonnen met het schrijven van een nieuw verhaal. Natuurlijk kan ik het niet laten om het hier te plaatsen. Mocht je dingen tegenkomen die niet kloppen, dat kan ik ben ronduit SLECHT met Nederlandse grammatica! Maar, ik doe het voor mijn plezier en dat wil ik graag zo houden :). So, be nice to me!!!!

Citaat:
Het is eindelijk weer tijd voor de jaarlijkse feesten in het dorp. Eindelijk weer tijd om drie dagen lang te genieten van te gekke artiesten, de playbackshow en gezellig bij te kletsen met de mensen die je één of twee keer per jaar spreekt. Samen met mijn vriendinnen ben ik, Lotte, onderweg naar het plein waar het allemaal gebeurt. De tweede avond van de drie zal gaan beginnen.
Een groot voordeel is, is dat het deze keer feest is in het dorp waar ik woon, ik kan dus gewoon lopend. Veel van mijn vrienden hebben al gebeld of zij hun fietsen in mijn achtertuin mochten parkeren. Dat is toch altijd veiliger dan op de fietsenparkeerplaatsen in het dorp. Ik heb ze allemaal gezegd dat ik een half uur na het einde van het feest wel weer thuis zal zijn en dat ze dan de fietsen op kunnen halen of kunnen blijven zitten om nog een drankje te drinken met zijn allen.
Nog voor ik goed en wel op het plein ben aangekomen, ben ik mijn groep vriendinnen al kwijt. Ik ben een collega tegen gekomen van mijn stage, voor de zomer heb ik mijn stage afgerond maar het blijft mijn collega. Binnen de kortste keren sta ik met een wijntje in mijn hand te kletsen met zijn broer. Hem ken ik van de wielerronde, een gezellige vent. Het is een tweeling maar als je goed kijkt houdt je ze met gemak uit elkaar.
Het plein stroomt steeds verder vol en ik zie mijn vrienden van het hok allemaal aan komen wandelen. En gelukkig mijn enige echte ex loopt er ook tussen, nu zul je je afvragen; ‘GELUKKIG???? Over je ex????’. Ja gelukkig, mijn ex is bijzonder, hij heeft lang met zijn gevoel geworsteld en is vlak nadat hij het met mij uit had gemaakt uit de kast gekomen. Dit heeft bij mij zoveel respect voor hem opgewekt dat ik niet meer boos op hem kon zijn. Mijn verdriet om hem was weg en ik genoot ervan om te zien dat hij nu eindelijk dingen kon doen, zonder zichzelf te verschuilen achter een masker.
Hij ziet mij ook en komt samen met mijn beste vriendje, de achterbuurjongen, mijn kant op gelopen. Ik vlieg ze allebei om hun nek, ze zijn net terug van een vakantie met de jongens van het hok en ik heb ze gemist en niet zo’n klein beetje ook.
Binnen de kortste keren staan we met een heel erg gemêleerd gezelschap, niet iedereen kende elkaar goed maar dat maakt niet uit. De leeftijd loopt uit één van 17, ik, tot en met 36, mijn collega. Alle mensen die er staan ken ik, op één na. Mijn collega, Joost, staat druk te praten met een meisje. Ik ken haar niet, heb haar nog nooit gezien en heb ook echt geen idee bij wie ze hoort. Als Joost even later langsloopt roep ik hem na: ‘Zo playboy, wie ben je aan het versieren?’. Dit wordt me, blijkt achteraf, niet in dank afgenomen. Het meisje komt op me af en stelt zich voor, ze blijkt Simone te heten. Ze kent Joost van die wielerrondes die ze allemaal afloopt en blijkt 24 te zijn.
Simone en ik staan binnen te kortste keren gezellig te kletsen over de dingen die ons bezig houden, hobby’s en nog veel meer. Er wordt weer een nieuwe drankvoorraad aangevoerd door Joost en Leon en ik heb het goed naar mijn zin. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik Simone al mijn hele leven ken. Zo makkelijk praten we met elkaar en liggen we in een deuk om helemaal niets.
Ik voel de wijntjes aardig zitten, en dat maakt dat ik wat drukker wordt. Ik nog makkelijker met iedereen praten, maar ineens stond ik met mijn mond vol tanden. Er stond een jongen naast me, ik schatte hem een jaar of 25 die zegt: ‘Zo kleine schreeuwer, ik ken jou!!!’. Even, heel even wist ik niet wat ik moest zeggen. Dus ga ik voor mijn makkelijke antwoord: ‘Leuk voor je, ik jou niet… Heb je verder nog iets te melden wat ik nog niet wist?’. Waarop hij reageerde: ‘Ja, ik heb jou gezien, je liep op het strand te gillen dat je rosébier warm was en dat het niet lekker meer was. Daarna heb ik je gezien met stappen waar je uitgebreid op de bar hebt staan dansen en nu sta je hier weer naast me!’. Meer hoefde hij niet te zeggen, mijn interesse was gewekt. Niet dat ik dat liet merken, nadat ik zei: ‘Goh, dan heb jij een goed geheugen!’ draaide ik me om en ging weer verder met het gesprek wat ik aan het voeren was met Simone.
Toen ik naar Simone keek schoot ik in de lach, die stond me aan te kijken alsof ze water zag branden. Stotterend vroeg ze: ‘Uhhhhh Lot, ken je hem?’ waarop ik antwoordde: ‘Het schijnt dat ik op het strand en tijdens het uitgaan gespot ben door hem, ken jij hem?’. Simone begon te schateren en de jongen die me aan had gesproken en nog steeds naast me stond lachte zo mogelijk nog harder. ‘Ja truttebol, het is mijn broer!!!!!’ op dat moment realiseer ik me, dat ik best onbeleefd geweest ben. Ik draai me naar hem toe en stel me keurig voor, waarna hij hetzelfde doet. Hij blijkt Jeroen te heten en hij is 25 jaar, single en heeft naar eigen zeggen een goed geheugen.
Aan het einde van de avond neem ik afscheid van mijn nieuwe vrienden Simone en Jeroen, niet wetend wat me allemaal nog te wachten staat.

Eenmaal thuis aangekomen met mijn ex, Kevin, en mijn achterbuurjongen, Ivo, staat ook de hele voortuin vol met fietsen en zit de helft van mijn vriendengroep op de parkeerplaats voor de deur op me te wachten. Wat ik niet door heb is dat Simone en Joost me ook gevolgd waren, ook hen had ik uitgenodigd om nog wat te komen drinken.
Het is prima weer, dus hup kussens in de stoelen en op de bank in de achtertuin en zitten met zijn allen. Ik had, heel slim, de drankvoorraad al in de koelkast in de aanbouw gezet zodat niemand naar binnen hoefde. Simpel gezegd gingen we verder waar de waren gebleven op het plein.
Ik voel me op dat moment even zo gelukkig, ik heb al mijn lieve vrienden en vriendinnen bij me. Het is gezellig, we maken ons nergens druk om en doen lekker wat we leuk vinden. Ik lig compleet in een deuk als ik Joost en Simone samen op de bank in de woonkamer vind, ze gaan helemaal in elkaar op. Mijn playboy uitspraak tegen Joost is niet voor niets geweest, even later zitten ze te zoenen. Als ik even later weer binnen kom vraagt Joost me of ik erbij wil komen zitten. Ik laat mijn vrienden in de achtertuin even voor wat ze zijn en voeg me bij de twee tortelduifjes.
Simone wilde graag weten hoe het kan dat ik zulke goede vrienden ben met iemand die 18 jaar ouder is. Eigenlijk wist ik daar geen goed antwoord op, Joost voelde dat aan en nam het van me over. Hij vertelde haar dat we een jaar lang samen hebben gewerkt, omdat ik stage liep bij het bedrijf waar hij werkt. In die tijd hebben we elkaar heel goed leren kennen en heeft Joost een praatmaatje gevonden, hij heeft veel meegemaakt in de 36 jaar dat hij op de aarde rondwandelt. En op de één of andere manier kon hij dat tegen mij, als 17 jarige, goed vertellen. Ik was blij dat ik hem daarmee kon helpen en naast serieuze gesprekken hebben we ook veel lol gehad tijdens het werk.
Ik kreeg de indruk dat Simone zich er niet helemaal in kon vinden, de enige aanvulling die ik toen nog heb gegeven is: ‘Maar Siem, we zijn niet verliefd en dat worden we niet ook.’. Dat was wat zij nodig had, daarna was het allemaal weer leuk en gezellig.
Langzaam druppelde iedereen het huis uit, nadat ik om half 7 ’s morgens ook Joost en Simone het huis uit had gezet zette ik mijn laptop aan. Ik zat samen met mijn beste vriendinnetje nog wat na te praten tot ik het bekende geluidje hoorde wat je krijgt als je een bericht hebt op Hyves. Hé ik had een vrienduitnodiging van Jeroen, ik hoefde natuurlijk niet na te denken en heb meteen op accepteren gedrukt. Hij had me meteen al een berichtje gestuurd: ‘Hey sunshine, ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en dat je goed op mijn zusje hebt gepast. Ik zal je vanavond vast wel weer zien?? Ik kijk er naar uit, slaap lekker! X’. Cool, hij kijkt er naar uit om me weer te zien, nou ja we gaan het meemaken. Laat ik nu eerst maar eens gaan slapen, of zal ik toch nog even een berichtje terugsturen? Ik stuur toch even een berichtje terug: ‘Hi Jeroen, ik vond het erg gezellig vanavond. De wereld blijkt weer erg klein te zijn, ik zie je vast vanavond wel weer. En zo niet, ik loop van de zomer vast nog wel vaker schreeuwend op het strand ;). Slaap lekker, mocht je intussen niet alweer wakker zijn en tot vanavond dan maar!’. Zo, dat had ik netjes gedaan een leuk antwoord maar niet te overdreven. En nu, naar bed!

Tess__

Re: [VER] My teenage dream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 13:24

Hmmm... 89x bekeken en geen reacties?

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 15:43

mooi verhaal leest heerlijk weg en heeft een leuk begin kan niet wachten op een vervolg

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 15:55

idd,leest lekker weg!

Ben benieuwd

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:59

wanneer komt het volgende deel

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 21:04

Sorry er moest even afgestudeerd worden, ben weer druk bezig!