Deze oldy is de Mechelse Herder teef van mijn vriend. Foto's gemaakt met een Canon 550D met een 55-250 mm lens.
Tips zijn erg welkom omdat ik niet echt met deze camera uit de voeten kan komen. Of dat nog komt, dat hoop ik!
Groetjes Melissa
NathalietjeB
Geplaatst: 14-06-11 15:02
ik vind de foto's heel mooi vooral de 2de spreekt me erg aaf door de enorme kleuren die in de vacht zitten... ik vind de eerste iets te licht en denk dat hij in kleur mooier had geweest
Pasamba
Geplaatst: 14-06-11 18:11
Ik vind de eerste foto juist heel mooi. De scherpte ligt goed op de ogen, ze knallen er echt uit! Zwart-wit omzetting is goed gekozen. Leuke hond ook!
De tweede foto vind ik een beetje overbodig. Het was mooier geweest om alleen foto 1 te plaatsen. De kwaliteit van de foto is goed maar vind hem gewoon niet zo spannend om naar te kijken.
Tweede foto is misschien niet origineel qua compositie, het is wel een heel nette foto die technisch dik in orde is!
De eerste foto heeft een aparte sfeer doordat je van bovenaf geschoten hebt. Ik had de kop nog iets meer uit het centrum van de foto willen zien (beetje meer naar links of rechts), maar verder erg mooi gedaan