[DIGI] Get it OFF!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[DIGI] Get it OFF!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 15:05

Hier ben ik wel een poosje mee bezig geweest om het inkleuren voor elkaar te krijgen...

Afbeelding

Orgineel:

Afbeelding

1234

Re: [DIGI] Get it OFF!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:47

Ik vind deze echt al veeel beter en leuker dan de niet-ingekleurde varianten! Dit vind ik de beste creatie van jou tot nu toe :D
Ik heb nu nog even geen tips. Ik vind de overgang van het bruin naar de lichte kleur wat raar lopen. Misschien als die wat minder 'zacht' zou kunnen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 22:30

1234 schreef:
Ik vind deze echt al veeel beter en leuker dan de niet-ingekleurde varianten! Dit vind ik de beste creatie van jou tot nu toe :D
Ik heb nu nog even geen tips. Ik vind de overgang van het bruin naar de lichte kleur wat raar lopen. Misschien als die wat minder 'zacht' zou kunnen?

Wauw bedankt. Als ik dat zou doen dan zou ik weer helemaal overnieuw moeten beginnen! Tja dat van bruin naar licht had ik dus niet moeten doen... twijfelde een beetje. En oja, onderste plaat is natuurlijk niet van mij. (bovenste wel!) Kijken of ik meer van dat spul kan maken, want het ging me best wel makkelijk af!

drafbalk

Re: [DIGI] Get it OFF!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:20

Leuk gedaan.
Maar let wat meer op de afwerking.
Je ziet hier en daar nog wat zwarte vlekken, die je beter had kunnen wegwerken.
Ook moet die lange lijn van zijn borst zeg maar, dus die het dichtst bij zijn hand zit,
Moet weg. Dan is op je voorbeeld ook gedaan.
Jammer dat je hem niet zelf hebt verzonnen, want dit komt ook een beetje gemakkelijk over.
Heb je hem helemaal zelf nagetekent, of sommige stukjes een beetje overgetrokken, voor verhoudingen of zo?
Verder is digi ook wel iets leuks voor jou.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 10:54

drafbalk schreef:
Leuk gedaan.
Maar let wat meer op de afwerking.
Je ziet hier en daar nog wat zwarte vlekken, die je beter had kunnen wegwerken.
Ook moet die lange lijn van zijn borst zeg maar, dus die het dichtst bij zijn hand zit,
Moet weg. Dan is op je voorbeeld ook gedaan.
Jammer dat je hem niet zelf hebt verzonnen, want dit komt ook een beetje gemakkelijk over.
Heb je hem helemaal zelf nagetekent, of sommige stukjes een beetje overgetrokken, voor verhoudingen of zo?
Verder is digi ook wel iets leuks voor jou.

Nou, zo gemakkelijk was het echt niet hoor, sterker nog: het lijkt wel alsof ik het even verleerd was. Maar lang leve de gum en het niet opgeven van mij! En ja, ik heb 'm zelf nagetekend en stukjes overgetrokken voor de verhoudingen. De laatste tekenpad die ik had gekocht was er 1 van trust maar die was zo BAGGER dat ik 'm weer terug had gebracht. (minipadje). Maar ik ga met digi's verder!