[FOTO] Magical nature

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

[FOTO] Magical nature

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 17:53

Hierbij de serie die ik aan het eind van de middag heb geschoten... De titel verraadt het onderwerp al. :j

De foto's zijn bewerkt zodat de kleuren beter uitkomen. Het verscherpen ben ik vergeten, maar ik ben er ook nog steeds niet uit of ik dat nou iets toevoegends vind hebben. :o?

Hier en daar kan het fototechnisch gezien zeker (een stuk) beter... Minpuntjes zijn o.a. overbelichting, storende achtergrond, verkeerde scherpstelling... Maar al met al zijn er zeker fijne plaatjes uitgekomen (vind ik). :j Ik ben benieuwd naar jullie commentaar. :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Magical nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:56

ik ga mee met je eigen commentaar...scherpte mis ik en ik vind ze niet zo geweldig gecropt. :+
(1/2/4)

En de laatste 3 vind ik te centraal..

Op zich wel fijne kleuren....overbelicht vind ik ze niet echt hoor.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 18:01

Over dat croppen: vind ik ook. :j Dat krijg ik aardig vaak te horen. Het is niet anders... Dit was nog de beste manier om ze te croppen, anders veel te druk/storende objecten etc. :P Weet nog steeds niet hoe ik van dat probleem af kan komen... Bagger, maar ja... Overbelicht vind ik eigenlijk alleen de laatste.

Dank je voor je reactie. ;)

Atani

Re: [FOTO] Magical nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 12:20

Ik vind je scherpte-vaagheid contrast erg mooi en de kleuren komen ook prachtig uit. Overbelichting stoort me niet :)
Erg mooi resultaat!