[FOTO] Gele lente

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

[FOTO] Gele lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 20:01

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik weer wat leuke plaatjes geschoten van de paardjes bij ons in de wei. Het hele album staat op mijn photobucket account (klik) - staan de foto's ook in groot formaat - en van oorsprong zijn het vooral leuke paardjes op de foto. Maar ik ben ook bezig met heel veel proberen in de fotografie. Vind het erg leuk maar moet nog wel veel leren. Ik fotografeer momenteel met een Canon PowerShot SX10 (geen spiegeltje ;) ) en ben erg benieuwd of jullie mij fototechnisch nog wat kritiek/commentaar ed kunnen geven.

Ik ben erg blij met opbouwende kritiek, vertel me vooral wat ik verkeerd doe, zodat ik daarop kan letten ;)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Dit waren de foto's :) Alvast bedankt voor het kijken en reageren ;)
Laatst bijgewerkt door Sanco op 07-06-11 20:14, in het totaal 2 keer bewerkt

pinkie87

Re: [FOTO] Gele lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:10

je foto`s moeten zichtbaar zijn.
je kunt ze in picasa zetten. maar waarom heb je niet gewacht met ze op bokt te zetten.
als je dit al wist

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:13

Foto 4 vind ik wel wat hebben :). Maar foto 1 vind ik eigenlijk niet echt charmant, je weet vast wat ik
bedoel ;).

Succes met oefenen!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 20:16

@pinkie, omdat ik het meteen aan het oplossen ben en niet had verwacht dat het langer zou duren dan +/- een paar minuutjes, het is nu ook al opgelost dus geen probleem meer.

@Siets
Ik begrijp je punt ;) hihi, het gaat me daar ook vooral om de compositie, vind het ook nog erg moeilijk om licht en donker op 1 foto allebei te zetten, zonder dat het zwarte te licht wordt, of het witte te overbelicht :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 14:41

Ik vind je fotos niet zo interessant eigenlijk.

Foto1: Tsja, je kijkt récht in de Private Parts niet geheel charmant ;)
Foto2: Nette foto, halster vind ik alleen niet mooi. Misschien volgende keer af doen? Foto lijkt ook wat scheef te zijn ;)
Foto3: Te druk, bloemetjes voegen niets toe en de kniën zijn niet goed zichtbaar.
Foto4: Heeft opsich wel wat, maar de bloemetjes zijn te overheersend. Kies er de volgende keer voor om minder bloemen in je beeld te laten komen.
Foto5: Achtergrond stoort me enorm, en ook de gele vlekken in beeld.

Mijn grootste tip, blijf oefenen dan kom je er wel :)