[FOTO] Druppel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

[FOTO] Druppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:54

Niet zo'n spannende titel, maar oké... :+

Vandaag weer eens met de camera de tuin ingegaan. Net vastgelegd: deze regendruppel op een plantenstengel...

Afbeelding

Ik heb hem bewerkt, origineel kan ik plaatsen op aanvraag. :) Ik heb de foto ook uitgesneden, aangezien ik een deel van de achtergrond wat storend vond... Hij is niet ideaal gecropt, maar ja. :+ Had persoonlijk liever de stengel wat meer in het midden gezien... Foto is gemaakt met een Canon EOS 500D en standaardlens.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:09

De stengel hoeft niet in het midden te zitten. Zo staat ie namelijk wel leuk. :)
Alleen wordt mijn beeld getrokken naar de bovenkant van de stengel.
De druppel had eigenlijk wat hoger moeten zitten. Het blad op de achtergrond is storend. :+

kraakte

Re: [FOTO] Druppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:11

ik sluit me aan bij Sanne, het zou zoveel mooier geweest zijn zonder dat blad, dan is het meer simpel en eenvoud, heb je de kleuren erg bewerkt? omdat het zo paarsig is? of zit dit sowieso al in de originele foto?
je hebt de druppel er trouwens wel mooi scherp op staan.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 00:44

Ik ben het wel met jullie eens dat de aandacht naar de bovenkant wordt getrokken... Maar als ik hem lager had uitgesneden, had je nog meer van dat storende blad gezien... Kijken of ik nog iets kan bewerken! ;)

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 13:45

Bewerking heeft niets opgeleverd. Ga vandaag gewoon weer opnieuw foto('s) schieten, en dan hopen dat er iets bijzit. :D

Kenyada, de kleuren zijn idd bewerkt. :) Normaal is hij veel groener!