Goh wat leuk zeg Ik heb inderdaad ook zo'n brandapparaat, maar nooit aan gedacht om er zo'n tekening mee te maken. Moet ik toch eens proberen! Mooi met zo veel details, verhoudingen lijken ook prima te kloppen, super
xxStitchxx
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-11 19:25
8nnemiek, moet je zeker eens probern is echt leuk!
Wauw, wat gaaf! Ik wil dat ook al tijden proberen, maar word een beetje panisch van hete dingen, hihi . Knap hoe je zo goed die verschillende texturen (vacht, plantje, etc.) hebt kunnen weergeven. Kun je eigenlijk ook nuanceren in "donkerheid" (zoals bijvoorbeeld met potlood) of is het óf een donker lijntje, óf niets?
Duke
Geplaatst: 10-06-11 10:23
xxStitchxx schreef:
273 kijkers... jullie mogen best een reactie achter laten
Tja, oneliners mogen niet, en een onderbouwende reactie achterlaten op zoiets moois, is moeilijk. Ik ken de techniek ook niet, maar ik vind het zo schattig. Echt iets leuks. Ik zie al een hele wand met dit soort houten pannelen voor me in een houten cottage of zoiets. Echt een sfeermaker.
xxStitchxx
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 10:40
loveshadow , dank je wel!! ik kan nu wel schaduwen maken, heb net een nieuwe pyrograaf waar je verschillende punten op kan zetten en de tempratuur kan stellen. ik moet er alleen nog wat meer oefenen.
Duke , bedankt! je brengt me op een iedee! ik denk dat ik een keer een drieluik ga maken.
(evt is deze (muisjes) te koop voor de geintreseerde)
xxStitchxx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 20:53
schopje
Anoniem
Geplaatst: 21-06-11 09:24
Hihi. Ik heb thuis ook zo'n ding gevonden waar mijn vader vroeger klompjes mee versierde. Ik heb er mijn gereedschap laatst mee gemerkt. Een van de handvaten was ook van eikenhout en dat vond ik wel erg lastig! Het duurde wel even voordat ik daar een lijntje in gebrand had (of eigenlijk meer een lijntje van stipjes ) . Heb je bewust voor eikenhout gekozen i.p.v. hout dat makkelijker te bewerken is? En komt er nog een werkje als WIP?
xxStitchxx
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-11 12:31
loveshadow , mijn vent is timmerman dus die neemt vaak mooie stukjes hout mee. lindehout schijnt het beste te zijn. meestal gebruik ik triplex.
lijn van stipjes doe ik soms ook, ligt er net aan wat ik maak.