. Maargoed, ben dus lekker aan het fröbelen geslagen en ben eigenlijk stiekum best benieuwd wat anderen daarvan vinden
. Opbouwende kritiek hoor ik graag, moet het immers nog goed onder de knie krijgen, evenals goeie tips en eventueel nog programma's die het digitaal tekenen nog leuker maken. Ik kluns nu via het bijgeleverde programma van het tekentablet (Bamboo) en de gewone Paint.
Enfin, de krabbels, nr.4 is nagetekend van een fotoafdruk, nr.1 is een vrije impressie van mijn verzorgpaard, de rest gewoon uit de losse pols:
1. Is nog in progress, zit wat vast op de oren en snuit en in hoeverre ik die nog wel of niet moet uitwerken:

2. Quarterkrabbel:

3. Hoofd, lijkt wel een beetje een tuiger:

4. Nog een werk in aanbouw, Stoffel, heeft pauze omdat ik bang was teveel te gaan klooien. Alhoewel ik aan de andere kant dat vage ook wel mooi vind, per slot van rekening is ie niet meer dan een herinnering:

Ik zie ineens wel een duidelijke voorkeur voor linkskijkende dieren
en manen zijn idd nog een issue bij mij. Ook op papier vond ik die altijd moeilijk om levendig te krijgen. En verder, tja, als krabbelaar teken ik graag koppies maar oefen ook wel op het tekenen van complete paarden. Vooral benen zijn een project op zich, die ellendige gewrichten vooral
. En? Wat vinden jullie ervan?
.