[WIP DIGI] Cuteee ijslandertje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

[WIP DIGI] Cuteee ijslandertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 12:26

Kwam hem tegen in het aanvraagtopic en vond hem zo aandoenlijk kijken dat ik bezig ben
met PhotoShop om hem te tekenen.

Hals klopt nog niet, manen zitten er nog niet op.. ben nog aan het wachten op mijn tekentablet (komt vandaag!)

Wat vinden jullie er tot nu toe van? (vooral het hoofd natuurlijk)

Heb even 2 "stukjes" van het geheel, de vraag van de eigenaresse was om het halster te "verwijderen" alleen nu
zit ik met het probleem.. hoe loopt de kaaklijn? (halster zat in de weg)

nr 1: met "bolle" kaaklijn.. lijkt niet te kloppen omdat je aan de andere kant ook nog gezicht ziet.. maar pony
had op de foto vrij veel beharing en details moeten nog komen... dan zou het wel aardig kunnen..
Afbeelding

nr 2:
Afbeelding

Natalie1993

Re: [WIP DIGI] Cuteee ijslandertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:46

Het begin is erg leuk! Vooral die uitsnede, ben ik helemaal fan van. :D
Heb je een voorbeeldfoto? Vind het teveel werk om 'm zelf te zoeken haha. :')

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:50

Wauw, super! Ik herken hem echt al! Ik denk dat de kaaklijn inderdaad iets te bol is. Ik ga nog even kijken of ik nog andere foto's voor je heb.. Als je daar iets aan hebt? :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 12:51

graag vinurr, kun je via pb doorsturen :) is de kaaklijn van de 2e beter denk je?

Er moeten nog wat meer kleuren en schaduwen op het hoofd zie ik zelf.. alleen is
het verdomd lastig om al dat donkere kleurwerk te doen met veel licht in de kamer.
Denk dat dit een "avond"werkje wordt :D

De uitsnede vind ik zelf ook wel wat hebben, ben er nog niet over uit of ik hem helemaal
ga doen (hij heeft een rasta-dos dus haal mezelf wel wat op de hals.. letterlijk.. hahaha )

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:56

Dit topic voldoet niet aan de regels van een [WIP] topic, meer hierover kan je hier nalezen: [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst
Daar staat onder meer te lezen dat een [WIP] uit drie duidelijk opeenvolgende stappen dient te bestaan. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje. Je kan een nieuw topic openen als je 3 stappen kan laten zien.