[ART] [WIP] Eerste Schleich repaint

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

[ART] [WIP] Eerste Schleich repaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 01:34

Hoi hoi :D

Sinds gisteren heb ik een nieuwe verslaving gekregen, namelijk repainten :))
Bij de blokker zag ik een grote doos acrylverf en kon de verleiding niet weerstaan om een van mijn oude schleich paarden te repainten :)
Het is mijn aller eerste repaint dus het is nog niks bijzonders,maar vond het wel aardig goed gelukt voor mn eerste oefening.
Ik wou de kleur van mijn paard na maken --

(Meer foto's profiel)
http://94.100.118.69/1304850001-1304900 ... _xe7U.jpeg

Orgineel, (net een koe :') )
Afbeelding
Verf afgehaalt met aceton.
Afbeelding
Eerste laag verf
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoe die nu is :D Alleen de ogen moeten meer details en zoals je ziet moet de kont ook nog, aftekeningen op benen en ik mis wat bij de manen dus misschien dat ik daar meer detail in breng.En die borst moet ik zwaar beetje gaan schuren en opnieuw verven, die hals ziet er ook niet echt gezond dik geverfd uit _O-
Afbeelding

Tips zijn meer als welkom, maar ga nu echter me bed opzoeken en morgen verder :)
Voor de volgende zoek ik trouwens nog een voorbeeld paard, als iemand een leuk paard heeft waar beetje uitdaging in zit die ik mag namaken? :))
Alvast bedankt voor het kijken!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 09:21

Weer een repainter, mijn topic komt er ook nog aan := .
Jammer dat je dit model hebt gebruikt. Op sommige plekken is je verf inderdaad te dik, en ik zou op plekken als de hals/romp goed schaduw en highlites plaatsen, hier zie je goed waar het licht in een bepaalde houding op plekken valt. Afhankelijk van je model heb je andere voorbeelden nodig, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben benieuwd naar de volgende foto's :) .