[TEK] Kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

[TEK] Kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 19:54

Naar aanleiding van een foto geplaatst in [UK] [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig*, heb ik onderstaande tekening gemaakt:

Afbeelding

Ik heb er ongeveer 2,5 uur aan gewerkt, hij is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden en zo'n 20 x 25 cm groot (of klein, wat je wilt :7 ). Commentaar is welkom.

Anne_Baukje

Re: [TEK] Kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:09

Is de foto onscherp? Zonde.
Verder mooie tekening, veel details. Alleen het voor ons rechteroog lijkt wat af te wijken.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:43

jeetje, hoe groot is je tekening? Jammer dat de foto inderdaad niet scherp is, daardoor zien we denk ik veel minder details! Mooi kleurgebruik heb je

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 08:17

Ja, het is idd jammer. Maar ik heb helaas geen andere camera, dus een betere foto kan ik niet maken.

Bedankt voor de complimenten. Het oog klopt imo gewoon met de foto. :)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:05

Jammer van de slechte foto, dat doet echt afbreuk aan je tekening.
Verder heb je mooi de vachtstructuur weten neer te zetten! Het neusje is alleen nog wat plat, en de ogen kunnen nog wat sprekender. Nette tekening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:19

Had hem al in het aanvraag- en resultatentopic gezien, maar ik vind 'm echt fantastich! Het voor ons rechteroog klopt inderdaad met de foto, maar ik had het mooier gevonden als dat oog de kijker ook aan zou kijken (ingewikkelde zin :+ ). Toch vind ik 'm prachtig en dat voor 2,5 uur werk. Ongelofelijk knap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:21

Mooi werk zeg! Originele uitsnede ook, leuk!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 12:48

loveshadow schreef:
Had hem al in het aanvraag- en resultatentopic gezien, maar ik vind 'm echt fantastich! Het voor ons rechteroog klopt inderdaad met de foto, maar ik had het mooier gevonden als dat oog de kijker ook aan zou kijken (ingewikkelde zin :+ ). Toch vind ik 'm prachtig en dat voor 2,5 uur werk. Ongelofelijk knap!

Misschien was dat mooier geweest. Maar ik ben nog niet zo bedreven in katten tekenen, dus ik heb het maar zo overgenomen. Die kat keek zo. :)

Bedankt voor de complimenten, ik vond het leuk om te doen :D

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:16

Ziet er mooi uit -jammer van de foto. Leuke pose, had het ook al gezien in het aanvraag topic.