Deze week hebben wij het nare nieuws te horen gekregen. Hessel heeft artrose in zijn knie, met botwoekering. Er is helemaal niks meer aan te doen. Dus is het niet eerlijk voor Hessel om hem te houden, omdat de pijn steeds erger gaat worden.
Hessel staat op een manege voor gehandicapten. Hij is een van de 9 paarden en pony's. Ik loop daar nu al bijna 7 jaar als vrijwilliger, en Hessel is er nu vijf jaar. Hij is best speciaal voor mij, omdat ik al zo ontzettend veel met hem gedaan heb, en nog meer van hem geleerd heb.
Ik vind het dus ontzettend moeilijk dat hij 'weg' gaat. Ik wil heel graag een mooie afscheidsshoot met hem houden. Ik heb een goede camera, dus dat is geen probleem. Maar orginele ideeën heb ik dus nog niet. Ik heb gisteren wel een boel foto's van hem geschoten, maar ik vind ze zo standaard, dus als mensen ideeën hebben, over hoe ik hem het mooist vast kan leggen, hoor ik het graag. Want ik ga hem ontzettend missen

Ik vind het trouwens ook jammer dat zijn ogen zo donker blijven, want hij heeft een prachtige uitdrukking, en ontzettend lieve ogen. Heeft iemand tips hoe ik deze scherper kan krijgen?
Alvast bedankt!
dus geen gloed, maar dat ga ik zeker nog proberen.