[TEK][WIP] eerste keer paardje tekenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marjank1987

[TEK][WIP] eerste keer paardje tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 12:19

Hallo allemaal,

Na veel rondsnuffelen bij Uit de kunst ging het bij mij kriebelen om het ook eens te proberen.
Het is de eerste keer dat ik dit doe en ik vind het 'inkleuren' erg moeilijk en ook de details vind ik erg moeilijk.
Misschien dat jullie me tips kunnen geven?

Stap 1:
Afbeelding

stap 2:
Afbeelding

Stap 3:
Afbeelding
ingezoomd stap 3:
Afbeelding

Ik heb een foto gebruikt van het aanvraag topic het gaat om het paardje wielie walie van Joscaa.
http://94.100.120.145/1112000001-111205 ... _0NFp.jpeg

nevadaladylu

Re: [TEK][WIP] eerste keer paardje tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:20

Je eerste keer? Wow, het is echt prachtig! Ik weet er anders niet zo heel erg veel van hoor..

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:45

nevadaladylu: Bedankt voor je reactie!

Vandaag alweer een stukje verder gewerkt, hij is nog niet af ik moet de manen nog wat ik erg moeilijk vind. Ik zou heel graag tips willen zodat ik deze eventueel nog zou kunnen toepassen.

Afbeelding

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:15

Wouw, ik vind dit echt superknap!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:17

Wielie! :+: Hij word super zeg, gaaf, zeker voor de eerste keer! Leuk dat je hem hebt uitgekozen om te tekenen. Zijn oog is mooi! Alleen lijkt hij een beetje een "bult" op zijn neus te hebben, de overgang naar zijn neus is wat teveel. Verder super!! Ben benieuwd naar het eind resultaat +:)+

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 18:22

Bedankt voor jullie reacties :D Ik vind het zelf ook best goed gelukt en zeker voor de eerste keer :o Ja die "bult" was mij zelf ook al opgevallen ik denk dat het komt omdat ie eigenlijk een neusriem daar heeft lopen. Ik zal het proberen weg te werken... Morgen zal ik hem wel klaar hebben en dan plaats ik het eindresultaat. :+

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:31

Wauw, hij is al prachtig voor een eerste keer! +:)+
Voor mijn gevoel kloppen de neusgaten niet helemaal, ze zitten op verschillende hoogtes..

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:36

Ziet er al goed uit hoor voor je 1e tekening! Voor de haren heb je misschien wat aan het topic in mijn onderschrift? Daar heb ik de haren van mensen getekend, en wat vooral belangrijk is om ze een beetje levendig te krijgen is om sommige haren wat donkerder te tekenen en andere juist weer lichter. Als je goed naar bijv. een foto van haren kijkt dan zie je dat ze niet allemaal 1 kleur zijn :) Ze zijn allemaal net weer wat lichter of donkerder. Hoop dat je er wat aan hebt! Enne vooral zo doorgaan :D

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 21:22

Bij deze weer een update... Ik heb de ''bult" verwijderd en de voorpluk iets langer gemaakt al vind ik die een beetje raar... Ik vind hem nog niet helemaal af wat vinden jullie?

Afbeelding

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:16

Neus is stuk beter zo. :j Heel netjes. Rechterneusgat valt aan de rechter kant wel een beetje weg, kan ook aan de foto liggen. Voorpluk is een beetje "te gemaakt", moet je gewoon ietsje losser in zijn met tekenen. Vlak voor de manen beginnen zit er weer een "bult", maar verder vind ik hem echt prachtig, zeker voor je eerste keer een paard tekenen, écht ijn complimenten. +:)+ En zijn oog is zó mooi!