Na veel rondsnuffelen bij Uit de kunst ging het bij mij kriebelen om het ook eens te proberen.
Het is de eerste keer dat ik dit doe en ik vind het 'inkleuren' erg moeilijk en ook de details vind ik erg moeilijk.
Misschien dat jullie me tips kunnen geven?
Stap 1:

stap 2:

Stap 3:

ingezoomd stap 3:

Ik heb een foto gebruikt van het aanvraag topic het gaat om het paardje wielie walie van Joscaa.
http://94.100.120.145/1112000001-111205 ... _0NFp.jpeg
Hij word super zeg, gaaf, zeker voor de eerste keer! Leuk dat je hem hebt uitgekozen om te tekenen. Zijn oog is mooi! Alleen lijkt hij een beetje een "bult" op zijn neus te hebben, de overgang naar zijn neus is wat teveel. Verder super!! Ben benieuwd naar het eind resultaat
Ik vind het zelf ook best goed gelukt en zeker voor de eerste keer
Ja die "bult" was mij zelf ook al opgevallen ik denk dat het komt omdat ie eigenlijk een neusriem daar heeft lopen. Ik zal het proberen weg te werken... Morgen zal ik hem wel klaar hebben en dan plaats ik het eindresultaat.
Ze zijn allemaal net weer wat lichter of donkerder. Hoop dat je er wat aan hebt! Enne vooral zo doorgaan
Heel netjes. Rechterneusgat valt aan de rechter kant wel een beetje weg, kan ook aan de foto liggen. Voorpluk is een beetje "te gemaakt", moet je gewoon ietsje losser in zijn met tekenen. Vlak voor de manen beginnen zit er weer een "bult", maar verder vind ik hem echt prachtig, zeker voor je eerste keer een paard tekenen, écht ijn complimenten.