{VER} Vampire World

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

{VER} Vampire World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 17:31

Hoi,

Samen met Romy (Speedy101) heb ik een verhaal geschreven.
Op een forum hebben we een soort afmaakverhaal gestart en daar maak je elkaar dus af.
we hebben daar nu zo'n 8000 reacties en ik heb er en stukje van gemaakt.
Ik ben begonnen met het te schrijven en probeer het groter neer te zetten.

Het zijn 2 personen!

Hier Deel 1:

Hoofdstuk 1.
Mike

Ik liep het erf op en had Windrijder vast aan zijn teugels. Ik gaf Windrijder een klopje en bekeek het paard. Windrijder was een Mustang Hengst. Hij had een prachtige kleur bruin en zijn staart waaide door de wind. Ik zag een vrouw aan komen lopen. Ze was niet zo oud en ze was prachtig. Haar zwarte stijle haar. Wauw! ''Ik ben Mike'' zei ik. Ik kreeg haar naam te horen: Marit. ik kreeg te horen waar ik Windrijder in kon zetten en waar mijn kamer was. Ik liep het stallengebouw in en zette Windrijder in de stal en liep het grote huis in. Ik liep de trap op en liep mijn kamer in na even zoeken. ''Mooie kamer'' zei ik tegen mezelf. Ik deed de muziek hard aan en ik hoorde Marit binnenkomen. ''Mag het wat zachter?'' hoorde ik haar roepen. Ik knikte en deed de muziek uit. Ik liep naar buiten en ging naar Windrijder toe.'' Marit is een lekker meid'' dacht ik. Ik was verliefd op haar en gaf Windrijder een klopje. ''wacht even Windrijder'' Ik liep de stal uit en ging het pad af naar de Zadelkamer. Ik pakte mijn zadel,hoofdstel en longeerlijn en liep weer terug naar de stal. Ik deed het zadel op en het hoofdstel om en klikte de longeerlijn vast. Hij nam Windrijder mee uit de stal en ging naar de bak. Ik liet Windrijder stappen en liet hem opgegeven moment aandraven. ''Marit'' Schreeuwde ik hard. Toen ze aankwam liet ik hem naar het midden komen. Zou je wel even op Windrijder willen rijden? Hij vertrouwt mij maar als ik op hem ga zitten dan raakt hij in paniek. Tenminste,dat denk ik grinnikte ik. Ik keek naar haar en voelde de vlinders weer in mijn buik. Ik zag haar knikken en naar me toe lopen om op te stappen. Ik hield Windrijder vast toen ze opstapte. Hoo Windrijder,braaf. zei ik tegen hem toen Windrijder hoog steigerde. Windrijder steigerde zo hoog dat hij achterover klapte en bovenop Marit viel. Ik zag Windrijder snel opstaan en wegvliegen maar Marit bleef liggen. Ik rende naar haar toe. Gaat het? vroeg ik bezorgd aan haar nadat ik haar omhoog had getrokken. Ik zag haar knikken en naar het midden van de bak toe lopen om vervolgens hard te gaan roepen dat ik de bak uit moest. Ik rende naar de bakrand en ging daar staan om te kijken. Ik zuchtte,''Dat is een pittige tante,ze zal me vast niet leuk vinden''

Hoofdstuk 2
Marit

Ik stond op en beval Mike naar de bakrand. Ik zorgde dat Windrijder stopte met rennen en liep rustig naar hem toe. Ik gaf hem een klopje en stapte weer op. Ik vroeg hem nagevelijk en draafde aan. Ik maakte overgangen en stapte naar Mike. ''Is het zo goed?'' vroeg ik aan Mike. ''Ik heb trouwens wel een paar tips voor je!'' Ik liet de teugels uit mijn handen glijden en stapte af. ''Aan de longeerlijn moet je hem lang en laag instellen,en bel eens een keer een osteopaat. Volgensmij zit hij nogal vast in zijn rug en in zijn hals. Ik ken wel een goede osteopaat'' Ik gaf het nummer en gaf Windrijder aan Mike. ''Ik ga weer aan het werk'' Ik liep de stal in en pakte een paard. Ik nam het paard mee naar buiten en zette het in de wei. ''Ga jij maar even lekker uitrazen jongen'' Ik gooide het touw bij het hek en liep weer naar de stal. Ik zag een jongen het erf op lopen en rende naar hem toe. ''Darius'' riep ik hard. Ik omhelsde hem en we zoenden. ''Loop je mee?'' vroeg ik hem. Ik liep naar binnen. ''Ik moet je wat vertellen'' bloosde ik. Ik liep naar mijn kamer en beval hem te gaan zitten. Ik ging zelf ook zitten. ''Ik zeg het maar direct Darius, ik maak het uit,sorry'' Ik keek hem aan,benieuwd naar zijn reactie. Ik zag zijn gezicht wit worden en hij stond op. ''Nou,dan ga ik maar'' Ik knikte. ''goed idee'' zei ik zacht. Ik stond ook op en liep het huis weer uit. Ik zwaaide Darius nog uit en draaide me weer om. Ik liep naar de stal. Ik ging naar King en zette hem in de wei. ''Hoi Mike'' zei ik toen ik hem zag. Ik zag Windrijder over het hek proberen te springen en Mike in actie komen. Ik grinnikte. ''zet hem daarin Mike'' Ik wees naar een andere wei. ''Het hek daar is 3 meter hoog,daar zal hij niet zo snel overheen springen'' grijnsde ik. Ik draaide me om en liep weg.

Hoofdstuk 3
Mike

Ik knikte. ''Bedankt'' zei ik nog. Ik pakte Windrijder uit de wei en zette hem in de andere wei. Ik liep het huis binnen en ging naar mijn kamer. Ik pakte mijn Ipod en deed de oortjes in mijn oren. Dead is a joke,Its True. Ik begon te huilen en verborg mijn gezicht in mijn kussen. Ik hoorde geklop op de deur en zag Marit daar staan. ''Mag het wat zachter?'' hoorde ik haar vragen. Ik zag haar naar me toe lopen. ''Wat is er?'' vroeg ze. ''Niks'' antwoorde ik. Ik zette snel de muziek zachter en ging weer op bed liggen en dacht lang na. Hij luisterde weer naar de muziek. Opeens kwam er een stem die hij herkende. Hij werd kwaad en smeet de Ipod tegen de muur. De Ipod knalde hard tegen de muur en spatte uiteen. Ik draaide me hard toen ik iemand mijn kamer in hoorde bulderen. ''He joh,doe eens rustig!'' hoorde ik de bekende stem van Marit roepen. Ik draaide me weer om toen ze wegliep en gooide nog meer dingen tegen de muur. Ik begon hard te huilen. ''Waarom zij? waarom,waarom,waarom'' riep ik gefrustreerd. De tranen stroomden over mijn wangen. Opeens voelde ik een hand om mijn keel en snakte ik naar lucht. Ik hoorde de dreigende stem van Marit ''En nu doe je normaal!'' gromde ze. Ze liet me los en ik zag haar nadenken. Ik zag haar mijn kamer uitlopen en ik ging op mijn bed liggen en huilde door. ''Waarom'' riep ik hard. ''Waarom zij en waarom niet ik?'' riep ik gefrustreerd. Ik gooide wat boeken tegen de muur en gilde hard " Yes the death is a joke but it's not funny''. Ik gooide nog wat boeken tegen de muur en liep mijn kamer uit. Ik liep naar de stallen en ging naar Windrijder. Ik huilde nog steeds. ''Waarom moesten ze nou net weg? Waarom was ik nou net ziek en hoefde daarom niet mee? Waarom kwamen net die vrachtwagens waardoor ze geplet werden?''

Hoofdstuk 4
Marit

Ik had King uit de wei gehaald en hem gepoetst en gezadeld. Ik reed hem los en ging naar het crossterrein. Ik sprong een paar hindernissen en deed de waterbak. Ik zag Mike aan komen rijden. ''Hoi Mike'' riep ik naar hem en ik reed weer verder. Ik stapte King uit en zadelde hem af. Ik zette hem op stal en liep naar buiten. Ik zag Mike en Windrijder wegvliegen. ''dat gaat fout'' dacht ik. Ik rende naar Bling,sprong op hem en spoorde hem aan. Achter Mike aan. Bling was sneller als Windrijder en galopeerde in no-time naast hen. Ik trok aan de teugels van Windrijder en Windrijder ging langzamer. Ik zag te laat de boom en knalde er hard tegenop. Ik hapte naar adem en zag Mike stoppen en omdraaien. ''Gaat het?'' vroeg hij. ''Ja vast wel'' knikte ik zacht. ''Mike,is je familie dood?'' Ik zag hem volledig flippen ''Waarom wil je dat weten?'' hoorde ik hem hard schreeuwen.Ik zag hem weg galopperen. ''Omdat ik ze zie ja!'' schreeuwde ik er nog hard achteraan. Ik stapte met moeite op King en galoppeerde naar de Stoeterij. Ik liep de oprit op en zag Windrijder staan. ''Mike'' Schreeuwde ik hard. geen antwoord. Ik liep wat rond de stallen en pakte Windrijder. Ik stapte op en reed wat rond in zijn bak. Ik zette Windrijder weer weg en ging op een bankje zitten. Wachtend op Mike.

EvelijnS

Re: {VER} Vampire World

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:44

In de regels van UK kun je lezen dat elk deel van een verhaal dat in delen wordt geplaatst, minimaal 1500 woorden moet bevatten.
Zodra je die 1500 woorden hebt mag je opnieuw een topic plaatsen. Voor meer informatie: [MH] Welkom op [UK] Uit de Kunst

Om deze reden hier een slotje. :)